اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9264 / نظرات: 0


معاون فرماندار سبزوار:دولت تدبیر و امید موفقیت های خوبی در حوزه های مختلف داشته است



سبزوار پیام - معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و موانع، موفقیت های خوبی در حوزه های مختلف داشته است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا مدرسی پورافزود: موفقیت های دولت یازدهم در حوزه های سیاست خارجی، اقتصادی و ارتقای شاخصه های سلامت در کشور مشهود است.

وی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: با فعالیت هایی که در حوزه تنظیم بازار انجام شد شاهد ثبات، رونق اقتصادی و کاهش نسبی تورم بوده ایم.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت به دلیل شهادت شهیدان رجایی و باهنر از منزلت والایی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر با دارا بودن جایگاه و منزلت والا، خدمتگزاری خالصانه به مردم را در تاریخ به ثبت رساندند.

او افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تجلیل از شهدا بویژه شهدای منتسب به دولت و تبیین زندگی و فعالیت های شهیدان رجایی و باهنر است.

ˈمدرسی پورˈ با بیان اینکه هفته دولت همچنین فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت به مردم است، گفت: این حق مردم است که در جریان این دستاوردها قرار گیرند.

وی از برگزاری یادواره شهدای کارمند در سبزوار خبر داد و افزود: این یادواره همزمان با هفته دولت در سوم شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به توطئه ها و تبلیغات سوء دشمنان و رسانه های غربی در ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: حفظ وحدت و خدمت شایسته و مطلوب به مردم، دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می گذارد./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.