اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1393 / کد مطلب: 9273 / نظرات: 0


امام جمعه شهر روداب سبزوار خواستار ترویج عفاف و حجاب در جامعه شد


سبزوار پیام- امام جمعه شهر روداب سبزوار با تبیین جایگاه ویژه دختران در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، خواستار ترویج عفاف و حجاب در جامعه شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب سبزوار افزود: بحث عفاف و حجاب در واقع عزتمندی و احترام به جایگاه والا و شان بی همتای زنان و دختران در جامعه است .

وی با بیان اینکه نگاه غرب به زن این گونه نیست ، گفت: آنها نگاه ابزاری و جنسیتی به دختران و زنان دارند و می خواهند این فرهنگ را در جامعه ما هم تسری بدهند.

وی در ادامه اظهار کرد : رفتار پیامبر اکرم(ص)با فرزندشان فاطمه زهرا(س) زیباترین الگو را برای برخورد پدران با فرزندان دختر به تصویر می کشد.

امام جمعه روداب همچنین به تحولات عراق اشاره کرد و گفت: اقدام بجا و سنجیده نوری مالکی باعث شد که توطئه دشمنان برای سوء استفاده و دامن زدن به ناآرامی های داخلی نقش بر آب بشود.

وی افزود: نوری مالکی از قدرت کنار رفت و حمایتش از حیدر العبادی باعث شد وحدت بین مسوولان بیشتر شود.

وی گفت : دشمنان که نقشه کشیده بودند بین مسوولان تفرقه بیندازند نقشه هایشان نقش بر آب شد.

وی افزود: نخست وزیر عراق نیز گفته که در دولت آینده عراق از همه جریان های سیاسی کشور استفاده خواهم کرد و انشاءالله با وحدتی که در عراق شکل گرفته بتوانند گروه تروریستی داعش را نابود کند.

حجت الاسلام کیانی مقدم درخصوص تحولات صورت گرفته درغزه افزود: مقاومت فلسطین اعلام کرده اگر حقوق ما تامین نشود و به خواسته های ما اهمیت ندهند برای جنگ طولانی آماده ایم و این یعنی این که ملت فلسطین ذره ای از مطالبات قانونی ،شرعی و عرفی خودش کوتاه نمی آیند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.