اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 3 شهريور 1393 / کد مطلب: 9278 / نظرات: 2

فرماندار سبزوار:


پیشرفت سبزوار در گروی ارتقای محور های مواصلاتی است


پیشرفت سبزوار در گروی ارتقای محور های مواصلاتی است
فرماندار سبزوار گفت: پیشرفت و توسعه سبزوار در گروی ارتقا کمی و کیفی محورهای مواصلاتی است.
احمد برادران  در حاشیه افتتاح محور روستایی، روستاهای افچنگ و قز سبزوار با بیان اینکه راه یکی از مهم‌ترین نیازهای یک منطقه برای توسعه و پیشرفت است، اظهار کرد: هرچه میزان راه‌های یک شهر افزایش یابد و شرایط برای تردد مسافران از این راه‌ها فراهم شود، شاهد توسعه یافتن کمی و کیفی این منطقه در آینده هستیم.

وی بابیان اینکه شهرستان سبزوار در مهم‌ترین شاهراه غرب استان خراسان رضوی واقع شده است، تصریح کرد: متاسفانه آمار تصادفات جاده‌ای براساس اعلام کارشناسان در این محورها قابل توجه است و انتظار مدیران اجرایی و مردم از نیروهای خدمات‌رسان این است که با دقت بیشتری در زمینه راه فعالیت کنند تا میزان تصادفات در این محورها کاهش یابد.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه این شاهراه یک مزیت مهم نیز برای شهرستان محسوب می‌شود، ادامه داد: باید از این مزیت مهم در زمینه جذب گردشگران و مسافرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، بهره کافی را برد.

فرشاد سلطانی، رئیس اداره راه و شهرسازی سبزوار با بیان اینکه همزمان با هفته دولت بیش از ۱۱ کیلومتر راه روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در محور روستایی افچنگ و قز از توابع بخش مرکزی این شهرستان بیش از چهار کیلومتر راه روستایی زیرسازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه با احداث این جاده‌های روستایی بیش از ۸۲۰ خانوار از نعمت راه بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر ۷۲ درصد از جمعیت روستایی شهرستان سبزوار از راه روستایی برخوردار هستند که با بهره‌برداری از این راه‌ها این میزان به ۷۵ درصد می‌رسد.

سلطانی با بیان اینکه برای احداث این چهار کیلومتر بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: بخشی از این راه توسط اداره راه و شهرسازی، بخشی توسط شهرداری و بخشی نیز توسط نیروگاه برق سبزوار آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آسفالت این مسیرها تقاطع محور روستایی افچنگ نیز ایمن‌سازی و دو نقطه حادثه‌خیز در این محور نیز مرتفع شد.

سلطانی از افتتاح سه پروژه راه روستایی دیگر شامل روستاهای مهرشاهی، سنگ کلیدر و قاسمی در هفته دولت خبر داد. فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.