اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1393 / کد مطلب: 9283 / نظرات: 0

معاون استاندار خراسان رضوی


ارائه خدمت و پرهیز از نابرابری های اجتماعی از افتخارات نظام است


ارائه خدمت و پرهیز از نابرابری های اجتماعی از افتخارات نظام است سبزوار پیام - معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ارائه خدمت با پرهیز از نابرابری های اجتماعی است .

به گزارش "سبزوار پیام به نقل از ایرنا ، احمد برادران  در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در جمع مردم شهر ششتمد افزود: نظام جمهوری اسلامی به رغم تمام محدودیت ها در ارائه خدمت به مردم شهر و روستا در دنیا رکورد دار است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های نظام جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی است گفت: در نظام جمهوری اسلامی فرقی بین شهر و روستا برای ارائه خدمت نیست و ارائه خدمت متناسب با توانمندیها انجام می شود.

وی با بیان اینکه کشور ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ اصول و ارزش ها به پیشرفت های قابل ملاحظه ای دست یافته است افزود: مردم باید با قدردانی و حمایت از نظام، دولت را در توسعه و آبادانی کشور یاری کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان با داشتن جایگاه و منزلت والا، خدمتگزاری به مردم را به اوج رساندند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه دولت برخاسته از اراده ملت است،افزود: کشور متعلق به همه مردم است و تک تک افراد سهم مهمی در توسعه دارند.

وی با اشاره به تحقق حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد ماه سال گذشته اظهار کرد: امروز به برکت این حماسه و انتخاب گفتمان عدالت، تدبیر، عقلانیت، امید و آرامش را پذیرفته ایم و شاهد خدمات چشمگیری هستیم.

برادران گفت: امروز به برکت تلاش های دولت، فضای آرام و باثبات در تمام حوزه ها حاکم شده است.

وی افزود: دولت یازدهم توانسته است تورم 43 درصدی را به 20 درصد کاهش دهد و اقداماتی که در حوزه مسائل داخلی، سیاست خارجی و سایر حوزه ها انجام شده موجب ایجاد رضایت و احساس امید در مردم شده است./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.