اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 شهريور 1393 / کد مطلب: 9285 / نظرات: 0

در دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه سبزوار:


امام جمعه : مدیریت قوی می تواند معجزه کند


امام جمعه : مدیریت قوی می تواند معجزه کند  امام جمعه سبزوار گفت: اگر مدیریتها قوی باشد می تواند معجزه کند لذا همگان باید برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی تلاش کرده و مسوولیتهایی را که به ما واگذار شده به نحو احسن انجام دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین ˈغلامحسین ابراهیمیˈ روز چهارشنبه در جمع مسوولان ادارات این شهرستان به مناسبت هفته دولت همچنین از مدیران ادارات و نهادها خواست تا به قولها و وعده هایی که به مردم می دهند عمل کنند.

وی در ادامه گفت: همه ما مسوولان و نهادها برای ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تکلیف داریم، در تمام مراسم عمومی بایستی شئونات اسلامی رعایت شود و نیز بازار باید یک بازار اسلامی باشد.

امام جمعه سبزوار همچنین یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و گفت: باید کاری کنیم این امانت سالمی را که به دست ما سپرده شده بهتر از گذشته به افراد بعد از خودمان تحویل دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در این دیدار یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر را گرامی داشت و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم برسانیم .

ˈاحمد برادرانˈ افزود: به رغم اینکه دشمنان در طول 35 سال گذشته مشکلاتی را برای کشور ایجاد کردند این نظام و دولتها دستاوردهای خوبی در زمینه های مختلف برای مردم داشته اند.

وی به بخشی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته اشاره و بیان کرد: دولت به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری در بخشهای بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، صنعت، سیاست خارجی، آموزش عالی و غیره دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

فرماندار سبزوار تاکید کرد: سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سرلوحه کارهایمان قرار دارد.

وی همچنین به وحدت و هماهنگی بین امام جمعه، نمایندگان و مسوولان این شهرستان اشاره و بیان کرد: همه مسوولان سبزوار با همدلی و اتحاد در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش می کنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.