اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1393 / کد مطلب: 9298 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:پیروزی مردم غزه زلزله سیاسی در کابینه رژیم غاصب صهیونیستی بود



سبزوار پیام - امام جمعه خوشاب گفت: پیروزی بزرگ مردم مقاوم غزه زلزله سیاسی در کابینه اسراییل غاصب بود.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین این هفته نمازجمعه خوشاب ، ارتش رژیم غاصب صهیونیستی را ترسوترین ارتش دنیا از نظر روحی و روانی دانست و افزود: یکی از اهداف این رژیم غاصب برای حمله به غزه خلع سلاح جبهه مقاومت بود .

وی با اظهار اینکه مردم غزه با آن که می دانستند بمباران می شوند ولی خانه های خود را ترک نکردند ، ادامه داد : این مساله نتیجه تقوای مردم غزه و مساله اسراییل هم نتیجه بی دینی است .

خطیب جمعه خوشاب با اظهار اینکه خوشبختانه اسراییل در دنیا ذلیل شده و شکست مفتضحانه ای خورد، ابراز امیدواری کرد، روزی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشیم .

وی یادآورشد: دولت تدبیر و امید تاکنون در حوزه های مختلف بویژه ایجاد آرامش روحی در جامعه ، کنترل تورم و حوزه سلامت دستاوردهای خوبی داشته است .

حجت الاسلام صاحبی خدمتگزاری به مردم را یک توفیق الهی عنوان کرد و افزود : باید این رسالت در حوزه های مختلف تداوم داشته و تقویت شود.

وی بر حفظ انسجام داخلی در سطح کشور تاکید کرد و گفت: با حفظ وحدت و استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت ها باید دولت را در انجام رسالت یاری کنیم .

حجت الاسلام صاحبی اظهار داشت: اجرای صحیح برنامه های اقتصاد مقاومتی ، توجه ویژه به تولید و کشاورزی و نیز ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی از جمله راهکارها در توسعه است .

امام جمعه خوشاب همچنین هفته دولت را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای دولت در زمینه های مختلف عنوان کرد و افزود : دستگاه های اجرایی باید خدمات انجام شده را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.