اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1393 / کد مطلب: 9300 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: انتقاد از دولت باید منصفانه باشد



سبزوارپیام- امام جمعه ششتمدگفت: نقد از دولت و مسوولان باید منصفانه بوده و جنبه تخریب نداشته باشد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه ششتمد، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: دولتمردان جمهوری اسلامی باید گزارش عملکرد خود را بیان کنند تا مردم از اقدامات انجام شده دولت آگاه شوند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهوری و اعضای هیات دولت بر ارائه گزارش از اقدامات انجام شده و برنامه های دولت تأکید فرمودند.

وی ادامه داد: ایشان در این دیدار بر ارائه آمار و گزارش واقعی تأکید داشته و از دولتمردان خواستند که انسجام خود را حفظ کنند.

خطیب جمعه ششتمد افزود: اصولگرا، اصلاح طلب، چپ و راست، همه از یک کشورند و باید همگی دست در دست هم داده و برای آبادانی ایران تلاش کنند.

وی به سالروز ساخت خانه خدا توسط حضرت ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: این حرکت برای ما پیام دارد و آن این است که کاری که رنگ خدایی بگیرد ماندگار خواهد شد.

وی افزود: اکنون تمام حجاج در طواف خانه خدا پشت مقام حضرت ابراهیم (ع) نماز طواف خود را به جای می آورند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم به سفر وزیر امورخارجه ایران به عراق اشاره کرد و گفت: این سفر نشان می دهد که ایران اسلامی در عراق به خوبی نقش آفرینی کرده و ایران اسلامی بر خلاف آمریکا که روبروی مردم این کشور ایستاده، در کنار مردم این کشور قرار دارد.

امام جمعه ششتمد افزود: ایران اسلامی بر حل مشکلات عراق توسط مردم عراق تأکید دارد در حالی که دولت آمریکا حل این مشکلات را در گرو دخالت کشور آمریکا می داند.

استاد حوزه علیمه سبزوار گفت: خشکسالی غضب خاموش خداست و گرنه قدرت لایزال الهی می تواند در کمترین زمان ممکن رحمت الهی را نازل کند.

وی ادامه داد: بیایید با خدا رو راست باشیم و بر انجام واجبات و ترک محرمات اهتمام بیشتری داشته باشیم تا خداوند نیز رحمت الهی خود را برای ما نازل کند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.