اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1393 / کد مطلب: 9306 / نظرات: 0


آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در سبزوار برگزار شد



سبزوارپیام - آیین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر روز شنبه با حضور فرماندار و مسوولین اجرایی سبزوار در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
 
به گزارش "سبزوارپیام" به نقل از ایرنا، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید اسوه و الگویی مناسب برای همه مسوولان است.

حجت الاسلام دکتر وحید با اشاره به ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر افزود: این شهیدان به معنای واقعی کلمه خود را خدمتگزار مردم می دانستند.

وی اظهار کرد: همه باید خلوص نیت در کار، پیگیری مشکلات، توجه به مردم و خدمات رسانی مطلوب را همیشه مدنظر داشته باشیم.

وی شهید رجایی را مظهر شجاعت و ولایتمداری دانست و افزود: او مقلد، مرید، دلداده، دلباخته و دست پرورده امام راحل بود.

وی با بیان اینکه شهید رجایی از مردم ، با مردم و برای مردم بود، گفت: حکومت ذره ای شهید رجایی را تغییر نداد او عاشق مردم بود و لحظه ای از خدمتگزاری به مردم دست برنداشت.

وی اظهار کرد: همه ما بایستی قدر فداکاری شهدا را بدانیم زیرا هر چه داریم از شهداست و عظمت ، قدرت و نعمت هایی که در کشور داریم همه به برکت شهدا می باشد.

وی رمز تداوم راه شهدا را در پایبندی به ارزشها و اعتقادات دانست و افزود: باید ارزش های دینی و اعتقادی را در جامعه بویژه برای نسل جوان و نو جوان بازگو و نهادینه کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به هفته دولت گفت : بایستی زحمات و خدمات مسوولان را ارج نهاده و قدر بدانیم زیرا کسی که سپاس خدمت نکند، قدر نعمت های الهی را هم نمی داند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.