اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 شهريور 1393 / کد مطلب: 9307 / نظرات: 0


24 پروژه در داورزن آغاز و یا به بهره برداری رسید


سبزوارپیام - فرماندار داورزن گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 21 پروژه عمرانی، کشاورزی و خدماتی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت و اجرای سه پروژه نیز آغاز شد.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا فلاحی افزود: برای اجرای پروژه های مزبور 49 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای مهر و صدخرو ، جداسازی آب شرب از آب فضای سبز شهرداری داورزن ، برق رسانی به واحدهای مسکن مهر داورزن ، احداث کانال انتقال آب در منطقه بفره و تجهیز بقعه متبرکه امامزاده علی اصغر (ع) روستای ریوند داورزن را از جمله این پروژه ها عنوان کرد.

وی گفت: همچنین همزمان با هفته دولت احداث دو بوستان محله در داورزن و یک مرکز بهداشتی، درمانی در مزینان این شهرستان آغاز شد.

فرماندار داورزن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از فعالیت های دولت به مردم است.

فلاحی با اشاره به تبلیغات و سیاه نمایی رسانه های خارجی در ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: فعالیت های دولت برای تقویت و ایجاد روحیه امید و نشاط در میان اقشار مردم باید به آنان اطلاع رسانی شود.

وی ارتباط مستمر بین دولتمردان و مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت : در نظام اسلامی بایستی روز به روز این ارتباط بیشتر و موثرتر باشد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.