اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 شهريور 1393 / کد مطلب: 9336 / نظرات: 0

دستاورد سفر رئیس جمهور به استان :


اختصاص 722 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام


اختصاص 722 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نماینده مردم سبزوار، جوین ،جغتای،خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس،در تشریح دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌رضوی، گفت: در این سفر اعتباری حدود 722 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه نیمه تمام استان اختصاص یافت.
رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، در تشریح دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به استان خراسان رضوی، گفت: در این سفر دکتر روحانی و وزرای دولت یازدهم از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم این استان قرار گرفتند.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تصویب مصوبات کارآمد بخشی از دستاوردهای مثبت سفر دولت به استان خراسان رضوی بوده است، زیرا با اجرایی شدن این مصوبات برخی از مشکلات این استان رفع می‌شود.
سبحانی‌فر با اشاره به مصوبه استانی دولت برای تکمیل 129 پروژه نیمه تمام استان خراسان رضوی، گفت: با تدبیر دولت قرار است که این پروژه‌ها با اختصاص اعتباری حدود 722 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به اتمام برسند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر مقرر شد که از این تعداد پروژه، حدود 107 طرح تا آخر سال جاری و 22 طرح تا نیمه اول سال 94 به پایان و بهره‌برداری برسد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود: در سفر اخیر دولت برای توسعه و ارتقا بخش آبرسانی اعتباری حدود 107 میلیارد تومان، حمل و نقل 94 میلیارد تومان، عمران شهر و روستا 118 میلیارد تومان و حمایت از تولید و اقتصاد استان حدود 71 میلیارد تومان اختصاص داده است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.