اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1393 / کد مطلب: 9388 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد :حج، کنگره عظیم مسلمانان و بزرگترین میتینگ سیاسی است


امام جمعه ششتمد :حج کنگره عظیم مسلمانان و بزرگترین میتینگ سیاسی است سبزوار پیام- امام جمعه ششتمد به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع کارگزاران حج اشاره کرد و گفت : حج ،کنگره عظیم مسلمانان و بزرگترین میتینگ سیاسی است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نمازجمعه این هفته ششتمد افزود: همه مسلمانان با شعار واحد و با مشترکات فراوان در این اجتماع عظیم حضور می یابند.

وی اظهارداشت: باید به فرموده رهبر فرزانه انقلاب قدرت اسلام ، قرآن ، ایمان و امت اسلامی را دست کم نگیریم و بدانیم که می توانیم با ظلم نظام های مستکبر مقابله کنیم.

حجت الاسلام ثباتی مقدم به عمل جراحی رهبری در یک بیمارستان دولتی اشاره کرد و گفت : این موضوع نشان می دهد معظم له از جنس مردم هستند.

وی ادامه داد: در این ایام همه دلدادگان به اسلام و نظام ، مراجع ، رؤسای قوا ، سیاستمداران از معظم له عیادت کردند که این موضوع نشان از ولایت محوری است.

خطیب جمعه ششتمد با بیان اینکه موضوع عمل جراحی مقام معظم رهبری باعث اضطراب و نگرانی مردم شد،افزود: این نشان از عشق و علاقه فراوان مردم ایران اسلامی به رهبر معظم انقلاب است ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.