اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 شهريور 1393 / کد مطلب: 9389 / نظرات: 0

باحضورفرماندهی سپاه امام رضا(ع)


مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه ناحیه سبزواربرگزارشد


به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار، مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با حضور مسئولین در محل حسینیه ثاراالله ناحیه سبزوار برگزار گردید.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه سبزوار با تشکر از همکاری مسئولین شهری،همکاران ناحیه و بسیجیان شهرستان در طول خدمت اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در نهادی انقلابی را به من عنایت کرده است.

سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان ادامه داد: بسیج مظهر عظمت ملت و نیروی کارامد کشور ما می باشد.

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال کرسی فرماندهی در سپاه سبزوار توانسته اسم اقدامت خوبی را انجام بدهیم افزود: یکی از بارزترین این اقدامات ساخت و سازهایی است که در این حوزه انجام گرفته است.

وی ساخت بیش از 12 سوله صالحین،اردوگاه ولیعصر،اردوگاه آموزشی قدس،تکمیل ساختمان های حوزه های مقاومت، شروع ساخت سالن تیراندازی، تکمیل و بهره برداری از کانون 9 دی،ایجاد 48 پایگاه با مشارکت مردم و بهره برداری از پارک شهید پروانه را از جمله اقداامت این مجموعه در حوزه عمرانی برشمرد.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه سبزوار اضافه کرد: در مقوله اقتصاد مقاومتی نیز که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است نیز ورود جدی داشته ایم.

وی توسعه حوزه ها و کانون های بسیج،تشکیل گردان امام حسین(ع)، پرهیز از حضور در انتخابات، رشد 4برابری پرسنل خواهران، حضور 11 پزشک مختصص در درمانگاه مام حسین(ع)،ایجاد 18 شعبه امربه معروف در قالب تذکر لسانی در سطح محلات و جوانگرایی فرماندهان پایگاه های مقاومت را از دیگر برنامه های اجرا شده توسط سپاه ناحیه سبزوار نام برد.

نمدچیان با بیان اینکه هم اکنون 500 حلقه صالحین در شهرستان سبزوار فعال است تصریح کرد: در طول خدمت تمام تلاش خود را کرده ام تا بتوانیم به بهترین نتیجه مطلوب در جهت آرمان های بسیج برسیم.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تشکر از زحمات سی ساله سرهنگ نمدچیان اظهار داشت: افرادی که تمام زندگی خود را وقف انقلاب کرده اند را میتوان به عنوان مشاور خود استفاده کرد.

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی ادامه داد: غفلت از مسئولیتی که حتی داوطلبانه است میتواند سرنوشت انقلاب را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه باید اگر به حرف ولی امر نکنیم سرنوشتی همچون جنگ احد در انتظار ما خواهد بود خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری چندی است که به جد به مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید داشته که متاسفانه خود ما نیز هنوز نتوانسته ایم به درخواست ایشان لبیک بگوییم.

وی مدیریت خواب الوده را مغایر با کار جهادی در نهادهای انقلابی خواند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان تقدیر و سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سبزوار معرفی گردید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.