اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 شهريور 1393 / کد مطلب: 9394 / نظرات: 0


معاون فرماندار سبزوار:تبیین فرهنگ دفاع مقدس بویژه برای نسل جوان ضروری است


سبزوار پیام - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: در راستای ترویج ارزش ها باید فرهنگ ارزشمند و غنی دفاع مقدس بویژه برای نسل جوان جامعه بیش از پیش تبیین شود.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا مدرسی پور روز یکشنبه در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود :هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازگویی ارزش های دفاع مقدس و نعمات و دستاوردهای انقلاب است.

وی اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا و جانفشانی های ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس هسیتم و باید دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

وی ادامه داد: فضای امن و آرامی که امروز در کشور فراهم شده به برکت خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و ارزش های آن مربوط به یک برهه زمانی خاص نیست بلکه این ارزش ها بایستی در طول سال و در زندگی همه مردم و مسوولان جاری بوده و سرلوحه کار آنان قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ضروری دانست و افزود: ترویج این فرهنگ غنی در جامعه موجب مصون ماندن جوانان از آسیب های اجتماعی و توطئه های دشمنان است.

مدرسی پور با تاکید بر رویکرد مردمی در برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رویکرد برنامه های این هفته براساس شعار سال و در راستای مسائلی از جمله اقتصاد مقاومتی، اقتدار و وحدت و همبستگی است.

وی با بیان اینکه همه ما مدیران دستگاه های اجرایی و مردم در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس وظیفه هایی داریم افزود : بایستی از همه توانمندیها و استعدادهای دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته استفاده شود.

وی تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، عطرافشانی مزار شهدا، رژه نیروهای بسیجی و انتظامی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف شهر، برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی به سوی مزار شهدای گمنام، شبی با خاطره، شبی با قرآن، اجرای تئاتر و نمایشنامه، برگزاری همایش قرآنی، نشست های سیاسی و روشنگری و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس سبزوار برشمرد.

در این نشست کمیته های فرهنگی و هنری، ایثارگران، پشتیبانی و ارزیابی، دانش آموزی، دانشجویی، بانوان و ورزشی در ستاد هفته دفاع مقدس تشکیل شد.

شهرستان سبزوار بیش از 1200 شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.