اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 شهريور 1393 / کد مطلب: 9398 / نظرات: 0


یک مسوول: شروع مدرسه با شادی یک اصل مهم برای ماست


 معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ششتمدگفت: شروع مدارس با شادی یک اصل مهم برای ماست.
حسین اکبری قانع در جمع مدیران و معاونین مدارس ششتمد افزود: اگر فضای مدرسه فضای مناسبی نباشد همکاران و دانش آموزان با رغبت در مدرسه حضور پیدا نمی کنند.
وی ادامه داد: مدیران مدارس فضایی در مدارس فراهم کنند که معلمان با فراق بال در کلاس درس حضور پیدا کنند
معاون آموزشی اداره آموزش وپرورش ششتمد گفت: کارکردن در روستاهای محروم ارزش معنوی بیشتری دارد و امکانات محدود روستاها فقر فرهنگی را در این روستاها به وجود آورده که می طلبد با درایت و برنامه ریزی در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در این مناطق گام اساسی برداشت.
اکبری قانع افزود:مدیران در مدارس روستایی با همکاری دهیاریها در استقبال از دانش آموزان کارهای نو و خلاقانه انجام دهید.
وی ادامه داد: یکی از آسیب های موجود در مدارس ما مقایسه دانش آموزان با همدیگر است و ما انتظار داریم مدیران دانش آموزان را با خود دانش آموز و شرایط پیرامونی او مقایسه کنند و به موقعیت دانش آموز توجه داشته باشند.
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ششتمد خاطرنشان ساخت: دانش آموزان را شناسایی کنید و با توجه به استعداد و توانایی دانش آموز از ایشان توقع و انتظار داشته باشید و هچنین با توجه به موقعیت دانش آموز او را یاری و مساعدت نمایید.
اکبری یاد آور شد: جلب مشارکت از اولیاء دانش آموزان فقط گرفتن وجوه مالی نیست و انتظار می رود مدیران اولیاء دانش آموزان را در امورات مدرسه دخیل کنند و از توانایی های اولیاء در جهت رفع مشکلات مدرسه استفاده کنند.
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: جای افسوس است که دانش آموز ما ترک تحصیل کند و این برنامه ریزی مدیران را می طلبد تا زمینه تحصیل همه دانش آموزان را فراهم کنند.
وی گفت: دانش آموزان مستعد برای جشنواره ها و برنامه های مختلف شناسایی کنید و از سپردن برنامه های جانبی به دانش آموزانی که در این خصوص تمایلی ندارند دوری کنید.
اکبری قانع افزود: تابلو فعالیتهای همکارن در مدارس در کنار تابلو فعالیت های دانش آموزان نصب شود تا زمینه فعالیت و پویایی بیشتر در سطح مدرسه فراهم گردد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.