اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 شهريور 1393 / کد مطلب: 9400 / نظرات: 0


وحدت و همدلی به عنوان رمز پیروزی دوران دفاع مقدس، باید در جامعه حفظ شود


سبزوار پیام - رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی گفت: وحدت و همدلی به عنوان رمز پیروزی در دوران هشت ساله دفاع مقدس باید برای همیشه حفظ شود.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، امیر سرتیپ 'اسداله حیدری' روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید کانون بازنشستگان ارتش در سبزوار، افزود: مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی دوران سخت جنگ و پس از آن را با سرافرازی پشت سر گذاشتند و از این پس نیز با همان اتحاد و همدلی مشکلات را حل خواهیم خواهیم کرد.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: 31 شهریور 59 که دشمن خاک ما را اشغال کرد ، بسیار تلخ بود اما 31 شهریور 1367 زمانی که جنگ تمام شد و ما با پیروزی به سرزمین خود برگشتیم شیرین ترین روز در تاریخ ایران بوده و هست.

وی ادامه داد: به همت ملت بزرگ ایران و با هدایت امام راحل و جانفشانی رزمندگان اسلام، نه تنها یک وجب از خاک ما در دست دشمن نماند بلکه ذلت دشمن را هم همگان به خوبی مشاهده کردند.

رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به وجود حدود 700 نفر مستمری بگیر ارتش در سبزوار ، گفت: بایستی برای برطرف کردن مشکلات به صورت عادلانه و مطلوب با بهره گیری از توانمندیهای خود اعضا تلاش کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور و نیز تحریم ها خطاب به پیشکسوتان ارتش گفت: بایستی با حرکت منطقی ، شناخت دولت ، توانمندی ها و نیز محدودیتها در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.