اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 28 شهريور 1393 / کد مطلب: 9402 / نظرات: 0


تغییر و تحولات در دانشگاه حکیم سبزواری


طی حکمی از طرف ریاست دانشگاه، آقایان دکتر حمید وحید، استادیار و عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی به عنوان مدیر گروه علوم سیاسی به مدت یکسال، دکتر احمد خواجه ایم، استادیار و عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست گروه زبان و ادبیات فارسی و مهندس علی صنعتی، عضو هیأت علمی گروه مهندسی نفت نیز تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست گروه مهندسی نفت منصوب گردیدند.
همچنین با حکم ریاست دانشگاه، آقای دکتر سیروس سالمی، استادیار و عضو هیات علمی گروه شیمی به عضویت کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه به مدت یک سال منصوب گردید.

انتصاب اعضای جدید شورای فرهنگی

طی احکامی جداگانه از طرف ریاست دانشگاه، آقایان دکتر حسن دلبری، استادیار و مدیر روابط عمومی و بین الملل، دکتر حسن صیانتی، استادیار و رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر علی تسنیمی، استادیار و مدیر کتابخانه مرکزی و دکتر رضا کشاورز، مدیر گروه معارف اسلامی به مدت یکسال به عنوان عضو شورای فرهنگی دانشگاه منصوب گردیدند.
در متن احکام صادره از طرف دکتر حدادنیا ابراز امیدواری شده است که این عزیزان با همفکری و همکاری با سایر اعضا در پیشبرد اهداف فرهنگی دانشگاه در چارچوب برنامه چشم انداز وزارت علوم و اسناد بالادستی موفق و مؤید باشند.
روابط عمومی دانشگاه حکیم





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.