اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9420 / نظرات: 0


فرماندار جغتای برلزوم حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد



سبزوار پیام – فرماندار جغتای با تاکید بر حفظ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس گفت : انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه سدی در مقابل دسیسه های دشمنان است.

به گزارش"سبزوارپیام" به نقل از ایرنا ، محمد علی آبادی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان افزود : باید فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزش های این ملت حفظ شود.

وی ادامه داد : دشمنان امروز در قالب هجمه های فرهنگی به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش ها و بی هویت کردن آنان هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس نماد هویت ملی ایران اسلامی است ، افزود : جوانان با پیروی از این فرهنگ می توانند به همه توطئه ها غالب شوند .

وی دفاع مقدس را فرهنگی غنی و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت : جنگ تحمیلی فرهنگ دفاع از ارزش ها و اعتقادات یک ملت بود و برای همیشه تاریخ نیز پیروی از این فرهنگ نجات بخش ملت ها است .

علی آبادی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور حماسه های فراموش نشدنی دلاور مردان جبهه های نور علیه ظلمت است ، افزود : اقتدار و عزت امروز کشور مدیون رشادت های شهدا، ایثاگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.

فرماندار جغتای بر تقویت و با شکوهتر برگزارکردن برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت : همه مسوولان و مردم باید دست در دست یکدیگر و برای انتقال دستاوردها و رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان جامعه تلاش کنند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.