اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9425 / نظرات: 0

فرماندار سبزوار:


دولت نگاه ویژه ای به بخش سلامت دارد


دولت نگاه ویژه ای به بخش سلامت دارد سبزوارپیام - فرماندار ویژه سبزوار گفت: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به بخش سلامت دارد تا جایی که امروزه بخش سلامت از اولویتها است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، احمد برادران روز سه شنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی سبزوار افزود: در دولت قبل بخش سلامت جزو اولویتهای یازدهم به بعد بود اما در این دولت به اولویتهای نخست تا سوم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اجرای 'طرح تحول نظام سلامت' که از توجه ویژه دولت به سلامت ناشی می شود گفت: اجرای این طرح تحول عظیمی در حوزه درمان محسوب شده و ارائه خدمات باکیفیت و در شان مردم را در پی داشته است.

فرماندار سبزوار افزود: تنها دغدغه ای که در این طرح وجود دارد در خصوص فرصتهای بخش خصوصی، نادیده گرفتن این بخش و ارتباط و تعامل بیشتر بخش دولتی با این بخش خصوصی است.

وی همچنین با اشاره به تحصیل حدود 32 هزار دانشجو در سبزوار گفت: این جمعیت باانگیزه و پتانسیل بالا، نیازمند توجه ویژه ای در حوزه بهداشت، تغذیه و سلامت روانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در این نشست تعامل و همکاری همه دستگاههای اجرایی در حوزه سلامت را بسیار اثربخش توصیف و بیان کرد: این تعامل و همکاری نقش بسیار خوبی در ارتقا سلامت خواهد داشت.

دکتر 'علیرضا مسلم' همکاری دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش را در زمینه سلامت بسیار تنگاتنگ و ضروری خواند و گفت: برنامه های مشترکی در زمینه ارتقا شاخصهای سلامت در مدارس و توانمندسازی مربیان بهداشت با آموزش و پرورش در سبزوار انجام شده است.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است. 50 هزار نفر از جمعیت این شهرستان را دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تشکیل می دهند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.