اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مهر 1393 / کد مطلب: 9435 / نظرات: 0


بررسی قرارداد و بیمه کارگزاران مخابرات روستایی


رییس کمیته ارتباطات در مجلس گفت: تعیین تکلیف قرارداد و بیمه کارگزاران مخابرات روستایی در دستور کار امروز کمیته قراردارد.
رمضانعلی سبحانی فر درگفت و گو با خانه ملت،‌ گفت:‌ درجلسه امروز این کمیته مشکل کارگزاران مخابرات روستایی را با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ، معاونان وزیر ارتباطات و مدیران پست بانک و اعضای کارگروه ارتباطاتبررسی خواهیم کرد.
نماینده مردم شریف سبزوار ،جوین جفتای ،خوشاب ،داورزن و ششتمددر مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی که حدود 10 هزار نفرهستند، ‌گفت:‌ عقد قرارداد و بیمه کارگزاران که سال 89 درمجلس و دولت مصوب شد اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
وی افزود:‌ اعتبارات این مصوبه به میزان 200 میلیارد تومان در بودجه سال 93 و 92 درنظر گرفته شد ولی متاسفانه نه مطالبات گذشته آنها پرداخت شده و نه مطالبات آنها برای سالهای 88 و 89 که به بخش خصوصی واگذار شد.
رییس کمیته ارتباطات در مجلس افزود:‌ 200 میلیارد تومان اعتبار برای عقد قرارداد و بیمه کارگزاران مخابرات در بودجه سال 92 و 93 در نظر گرفته شده بود اما تنها با حدود 3 هزار نفر قرارداد بسته شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، افزود:‌ برای عقد قرارداد با مابقی کارگزاران مخابرات روستایی با مسئولان مخابرات در یک ماه گذشته جلساتی داشتیم و قرار بود در طول یک ماه با مابقی کارگزاران قرارداد منعقد شود اما متاسفانه درطول یک ماه گذشته انجام نشد از این رو امروز مجددا برای تصمیم گیری نهایی درباره قرادادها این کمیته جلسه ای با مدیرعامل شرکت مخابرات ، معاونان وزیر ارتباطات و مدیران پست بانک خواهیم داشت.
سبزوارما



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.