اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 مهر 1393 / کد مطلب: 9441 / نظرات: 0


عطرافشانی مزار شهیدان والامقام در سبزوار



سبزوارپیام - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز پنجشنبه مزار شهدای سبزوار و بخشهای تابعه این شهرستان با حضور مسوولان، بسیجیان و مردم شهیدپرور دیار سربداران عطرافشانی شد.

در این آیین معنوی جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، مسوولان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور یافتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در گروه مهندسی رزمی 47 سلمان سبزوار در این مراسم گفت: محوریت زندگی شهدا بر مبنای پیروی از دین و ولایت فقیه بوده است لذا جبهه های حق علیه باطل سرشار از عشق به خدا و ذکر و نام اهل بیت(ع) بود.

حجت الاسلام و المسلمین 'علیرضا باقری راد' افزود: هر نظام ولایی و ارزشی که خدامحوری و ایمان را سرلوحه خود قرار دهد در برابر استکبار زانو خم نمی کند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه 'جنگ یک دانشگاه انسانساز بود' اظهار داشت: خصایص و ویژگیهای والای انسانی موجب می شود از دفاع مقدس با احترام یاد کنیم.

او همچنین بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید و بیان کرد به عنوان وظیفه ای همگانی می بایست در تداوم راه شهیدان از هیچ کوششی کوتاهی نکنیم و پیام رسان خوبی برای ارزشهای شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.

سبزوار هزار و 130 شهید، حدود سه هزار جانباز و 240 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.