اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 5 مهر 1393 / کد مطلب: 9445 / نظرات: 0


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در سبزوار برگزار شد



سبزوار پیام - به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح جمعه با حضور گسترده مردم و جمعی از مسوولان در سبزوار برگزار شد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا، این پیاده روی که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی نیز در آن شرکت داشتند، در مسیر بوستان سلامت تا مزار شهدای گمنام سبزوار و با رمز یا محمد رسول الله (ص) انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با هدف پاسداشت هفته دفاع مقدس و ترویج این فرهنگ غنی و ارزشی توسط این ناحیه و با همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود : هفته دفاع مقدس یادآور حماسه های فراموش نشدنی دلاورمردان جبهه های نور علیه ظلمت است.

وی موفقیت در دوران دفاع مقدس را مرهون پایبندی به ارزش ها و حاکم شدن اندیشه حزب اللهی و معنوی دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم در نهادینه کردن ارزشهای دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: ما باید از فرهنگ دفاع مقدس الگو برداری کرده و آن را به قشر جوان انتقال دهیم.

وی ادامه داد : رعایت الگوی دفاع مقدس به معنای خودباوری، خداباوری، ایثار، شهادت طلبی، تبعیت از سیره ائمه معصومین (ع) و اطاعت از فرامین رهبری و ولایت است.

شرکت کنندگان در این همایش ضمن زیارت مزار شهدا با آرمانهای مقدس شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

در این مراسم همچنین به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی به قید قرعه اهدا شد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.