اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 7 مهر 1393 / کد مطلب: 9454 / نظرات: 0


دو آموزشگاه ابتدایی روداب با کمبود معلم مواجه است


دو آموزشگاه ابتدایی روداب با کمبود معلم مواجه است  عضو شورای اسلامی شهر روداب سبزوار گفت: به رغم گذشت پنج روز از آغاز سال تحصیلی، مقطع ابتدایی این شهر با کمبود معلم مواجه است.
 
سعید برزویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دبستان دخترانه 'لیله القدر' و پسرانه 'برکت' در این شهر با کمبود معلم مواجه بوده و فقط سه معلم بومی این شهر در مدارس حضور دارند.

وی اظهار کرد: هم اکنون فقط مدیر و کادر اداری در این مدارس حضور داشته و دانش آموزان بدون معلم هستند.

وی گفت: برای رفع این مشکل، خرید خدمات آموزشی از بخش خصوصی پیشنهاد شده است.

وی کیفیت ناچیز آموزش دانش آموزان را از دغدغه های اولیا ذکر کرد و افزود: مردم برای پرداخت هزینه ها نیز با مشکل مواجه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر روداب سبزوار گفت: در حالی که مسوولان و مردم این شهر خواستار استقلال اداره آموزش و پرورش این شهر بودند نه تنها خواسته آنان تحقق نیافت بلکه مشکل کمبود نیرو در مقطع ابتدایی نیز افزوده شد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این باره گفت: با شرکت های آموزشی قرارداد بسته شده تا نیروهای آموزش دیده و باتجربه خود را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

مرتضی بینش با اشاره به کمبود 50 معلم ابتدایی در شهرستان سبزوار افزود: قرار است از طریق خرید خدمات آموزشی از شرکتها 50 معلم ابتدایی در مدارسی که با کمبود نیرو مواجه هستند مشغول کار شوند.

وی با بیان اینکه اقدامات و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شده، اظهار کرد: از فردا این نیروها در مدارس مستقر می شوند.

شهر روداب در 50 کیلومتری جنوب سبزوار قرار دارد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.