اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 7 مهر 1393 / کد مطلب: 9459 / نظرات: 0


سبحانی فر عضو ناظر در هیئت واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی شد


نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای،خوشاب ،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان عضو ناظر در هیئت واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب شد.
نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، رمضانعلی سبحانی‌فر را با 85 رای و محمد حسن‌نژاد را با 74 رای از مجموع 176 رای به‌عنوان اعضای ناظر مجلس در هیئت واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی انتخاب کردند.
گفتنی است؛ کمیسیون اقتصادی مجلس محمدعلی مددی نماینده مردم میانه در مجلس، امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس، عثمان احمدی نماینده مردم مهاباد در مجلس، مهناز بهمنی نماینده مردم سراب و مهربان، محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا در مجلس، ابراهیم نکونماینده مردم بهارستان ورباط کریم، رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجلس و علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس را به‌عنوان کاندیداهای عضویت در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی معرفی کرده بود.
بر اساس این گزارش؛ طبق ماده 39 قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مصوب هشتم بهمن 86، به‌منظور هماهنگی در اجرا مواد این قانون، هیات واگذاری به ریاست وزیر امور‌اقتصادی و دارایی متشکل از وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر دادگستری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بدون حق رای، وزیر وزارتخانه ‌ذی‌ربط بدون حق رای و دو نفر از نمایندگان مجلس به‌عنوان ناظر به انتخاب مجلس شورای اسلامی‌ به عنوان اعضا تشکیل می‌‌گردد.
دبیرخانه این هیات نیز در سازمان خصوصی‌سازی مستقر است و مصوبات هیات واگذاری را وزیر امور‌اقتصادی و دارایی ابلاغ می‌‌کند.سبزوارما






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.