اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 مهر 1393 / کد مطلب: 9499 / نظرات: 0


فرماندار ویژه سبزوار : اگر نقادی و پرسمان در دانشگاه مطرح نباشد، فضای دانشگاه مطلوب نیست


 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سبزوار در همایش توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با اشاره به سخنان راهگشای ریاست محترم جمهوری در دانشگاه تهران، تأکید کرد: دانشگاه در صورتی که از فضای نقادی و پرسشگری فاصله بگیرد، نه تنها دیگر فضا مطلوب نیست، بلکه دیگر نمی توان به آینده و خروجی آن امیدوار بود.
احمد برادران نیز امنیتی کردن فضاهای دانشگاهی را به صلاح ندانست و تصریح کرد: حیات دانشگاه و کارآمدی آن مستلزم چنین فضایی باشد. دیوار بین دانشگاه با جامعه باید کوتاهتر شود ضمن اینکه این فضا باید در آرامش و عاری از سخت گیری های بی مورد و در چارچوب خلاقیت محوری باشد.
وی در ادامه موضوع علم و تربیت را از نکات برجسته دین توصیف کرد و یادآور شد: طی 35 سالی که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد، این نظام نشان داده است همواره خود را وابسته به برنامه ریزی و توسعه همه جانبه با نگاه ویژه به علم و دانش می داند.
فرماندار ویژه سبزوار با خیرمقدم به همه دانشجویان ورودی جدید که از دیگر شهرهای کشور به سبزوار آمده اند، خطاب به ایشان گفت: سبزوار دومین شهر استان به لحاظ وسعت و جمعیت است که در بخش دانشگاه نیز با وجود بیش از 30 هزار دانشجو، دومین شهر دانشجویی خراسان رضوی نیز هست./سبزوار نما
 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.