اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 19 مهر 1393 / کد مطلب: 9509 / نظرات: 0


جشنواره سراسری مهدویت در سبزوار برگزار می شود



سبزوارپیام - رییس دانشگاه پیام نور سبزوار گفت: جشنواره مهدویت با شرکت 70 دانشگاه پیام نور از سراسر کشور 22 مهر ماه در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ابوالقاسم امیراحمدی افزود: این جشنواره با محوریت سبک زندگی مهدوی موضوعات 'مهدویت و رسالت دانشگاه، مهدویت و طرح زندگی آرمانی و مهدویت، تهدیدها و فرصتها را مورد توجه و بررسی قرار می دهد.

وی همچنین تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را 250 نفر عنوان و بیان کرد: این افراد از بین حدود 500 نفر پس از کسب موفقیت در آزمون آنلاین، به این جشنواره دعوت شده اند.

رییس دانشگاه پیام نور سبزوار گفت: همچنین در بخشهای مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، نقاشی، طراحی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، فیلمنامه، شعر و داستان حدود 200 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی افزود: این آثار نیز توسط مرکز تخصصی مهدویت قم داوری شده و به آثار برتر هدایایی اهدا می شود.

او ادامه داد: شرکت کنندگان پس از طی سه روز برگزاری در کارگاههای آموزشی این جشنواره در سبزوار موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره می شوند.

امیراحمدی در ادامه با بیان اینکه تاکنون هشت دوره مبانی مهدویت به صورت استانی توسط دانشگاه پیام نور سبزوار برگزار شده گفت: با توجه با این سابقه، دانشگاه پیام نور سبزوار به عنوان میزبان نخستین جشنواره سراسری مهدویت انتخاب شد.

جشنواره سراسری مهدویت ویژه دانشگاهیان پیام نور طی روزهای 22 تا 24 مهر ماه جاری در سبزوار برگزار می شود./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.