اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 آبان 1390 / کد مطلب: 952 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


سفارتخانه آمريكا در كشورهاي اسلامي، جاسوسخانه است


سفارتخانه آمريكا در كشورهاي اسلامي جاسوسخانه است
 امام جمعه سبزوار گفت: سفارتخانه آمريكا در ديگر كشورهاي اسلامي نيز در واقع جاسوسخانه است. 
  
به گزارش ايرنا، حجت الاسلام 'غلامحسين ابراهيمي' در خطبه هاي نماز جمعه سبزوار كه با حضور گسترده دانش آموزان ، دانشجويان و ديگر اقشار مردم اين شهرستان برگزار شد افزود: دليل اين مدعا اين است كه آنها در اين سفارتخانه ها كارهايي انجام مي دهند و مزدوراني را گمارده اند كه در هر كشوري فتنه كنند.

وي با بيان اينكه دو سيلي محكمي كه آمريكا از ملت انقلابي ايران خورده قابل بهبودي نيست، گفت: يك سيلي پيروزي انقلاب اسلامي ايران به رغم اتحاد شرق و غرب عليه انقلاب و سيلي ديگر، اسير شدن جاسوسان آمريكا به دست جوانان و نوجوانان اين سرزمين است.

وي 13 آبان را بهترين مصداق يوم الله و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني عنوان كرد و افزود: اين روز نبايد فراموش شود كه هرگز نيز چنين نخواهد شد.

وي تبعيد امام خميني (ره) در 13 آبان سال 1343 به تركيه و سپس به نجف و فرانسه را مورد اشاره قرار داد و گفت: تبعيد امام راحل از ايران آخرين تركش رژيم منحوس پهلوي بود اما همين هجرت امام راحل سبب بيداري مردم شد.

خطيب جمعه سبزوار با اشاره به تجمع دانش آموزان به همراه دانشجويان و ديگر اقشار در 13 آبان سال 1357 در دانشگاه تهران به مناسبت سالگرد تبعيد امام خميني (ره) و در اعتراض به رژيم جنايتكار شاه و شهادت جمعي از آنان و همچنين تسخير لانه جاسوسي آمريكا به دست دانشجويان در 13 آبان سال 1358 افزود: به فرموده معمار انقلاب، تسخير لانه جاسوسي آمريكا انقلابي بزرگتر از انقلاب اول بود چرا كه در انقلاب اول شاه و در اين اقدام آمريكا از ايران حذف شد.

حجت الاسلام ابراهيمي ضمن تسليت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) تربيت شاگردان و طلاب برجسته توسط آن حضرت را با وجود فشار و خفقان آن دوران از رشادتهاي آن انان همام دانست.

وي قرائت دعاي عرفه را به همه توصيه كرد و با اشاره به بخشي از آن گفت: اگر هر كس در هر شغل و جايگاهي كه هست كارش براي خدا باشد چنين كاري لذت بخش خواهد بود.

در حاشيه مراسم نماز جمعه سبزوار نمايشگاه پوستر با عنوان 'جنايات آمريكا در جهان ، ايران و آمريكا' نيز به مناسبت 13 آبان در محل برپايي نماز جمعه برپا شد. 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.