اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 مهر 1393 / کد مطلب: 9533 / نظرات: 0


برگزاری مجمع سالیانه انجمن گلخانه داران سبزوار


مسئول روابط عمومی جهادکشاورزی سبزوار از برگزاری مجمع سالیانه انجمن گلخانه داران با حضور 20 نفر از اعضاء، نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئول باغبانی مدیریت در این شهرستان خبر داد.
مهندس علیرضا دلبری اظهار داشت: پس از بیان خلاصه گزارشی از فعالیت های انجام شده به حضور اعضاء و بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادات و راهکارهایی توسط حاضرین، نسبت به انتخاب اعضاء جدید هیئت مدیره رای گیری انجام گرفت.
در این جلسه مسئول باغبانی جهادکشاورزی برای بهبود شرایط انجمن گلخانه داران به خرید کلی نهاده های کشاورزی از جمله کود، سم و بذر برای اعضا اشاره کرد که راهی برای کاهش هزینه های تولید می باشد.
مهندس سید مرتضی سعیدی شهری همچنین گفت: انجمن گلخانه داران می تواند اقدام به دعوت از کارشناس ناظر نماید و یا کلاس آموزشی تشکیل دهد چرا که در این صورت هزینه های مربوطه برای اعضا بسیار کاهش می یابد.
در خاتمه یادآور انجمن صنفی گلخانه داران با 32 نفر عضو در سال 86 در شهرستان تشکیل گردید و از جمله اقدامات موثر انجام گرفته توسط انجمن صنفی گلخانه داران سبزوار، تغییر تعرفه برق گلخانه ها در سطح کشور با دستور وزیر وقت نیرو، از تعرفه صنعتی به کشاورزی می باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.