اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مهر 1393 / کد مطلب: 9561 / نظرات: 0


رئیس آموزش و پرورش ششتمد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند تعامل با اولیاء هستیم


رئیس آموزش و پرورش ششتمد: برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند تعامل با اولیاء هستیم رئیس آموزش و پرورش ششتمد گفت: انجمن از سه رکن اولیاء ، مربیان و دانش آموزان شکل می گیرد که در حقیقت پشتیبان قوی در امر تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدارس می باشند.
مرتضی زیبایی ثانی افزود: برای پیبشرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند تعامل با اولیاء هستیم چرا که نقش عمده تربیتی در نظام تعلیم و تربیت برعهده خانواده و مربیان می باشد.
وی ادامه داد: یکی از سیاست های پنج گانه مقام عالی وزارت با توجه به اسناد فرادستی بخصوص سند تحول توسعه مشارکتهاست و منظور و هدف آموزش و پرورش مشارکت در همه زمینه ها در مدارس است.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: اولویت ما در بحث انجمن اولیاء و مربیان ارتباط مؤثر نهاد خانواده با مدرسه است و امروزه دنیا به سمت ارتباط مؤثر و استفاده از این ظرفیت ها حرکت کرده است.
زیبایی ثانی تصریح کرد: انتظار ما از مجموعه انجمن اولیاء و مربیان در مدارس استفاده از ظرفیت خانواده ها در همه مباحث هم مادی و هم فکری و هم معنوی می باشد.
وی اظهارداشت: تقویت انجمن اولیاء و مربیان در برنامه کاری قرار گرفته است چرا که دانش آموزان فقط حدود 40ساعت از ایام هفته در اختیار آموزش و پرورش هستند و مابقی اوقات در اختیار خانواده ها می باشند و این نیازمندی تعامل بیشتر خانواده ها با آموزش و پرورش را نشان می دهد.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد افزود: انجمن اولیاء و مربیان نمادهمکاری مدرسه و خانه در امر تعلیم و تربیت فرزندان محسوب می شوند و مربیان با همکاری و همراهی اولیاء می توانند همانند دوبال زمینه پرواز فرزندان را به فردایی روشن فراهم سازند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.