اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 مهر 1393 / کد مطلب: 9571 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: تلاش نیروهای وزارت اطلاعات شایسته قدردانی است


امام جمعه ششتمد گفت: اتفاقاتی که در کشورهای همجوار ایران به وجود آمده است ثمره تلاش استکبار است.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه افزود: اختلاف افکنی از خصوصیات دشمنان است و آمریکا ، صهیونیست و پیر تفرقه افکنی یعنی انگلیس از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نکرده اند.
وی ادامه داد: دسته بندی های مذهبی ، قومی ، سیاسی و محلی از برنامه های دشمنان می باشد و البته به دشمنان باردیگر نیز متذکر می شویم که ایران ، سوریه ، افغانستان و عراق نیست.
خطیب جمعه ششتمد گفت: ایران مهد دلیران است ، ایران خاستگاه نهضت سربداران است و ایران خاستگاه دلیرمردانی است که در هشت سال دفاع مقدس نگذاشتند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: امنیت یک محصول جمعی است و اگر امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است حاصل زحمات و خدمات مجموعه تلاشگر امنیت کشور است.
وی گفت: بعضی از نیروهای امنیتی همچون نیروی انتظامی ، سپاه ، ارتش حضور علنی دارند ولی سربازان گمنام امام زمان(عج) حضوری غیرعلنی در مجامع دارند.
امام جمعه ششتمد افزود: تعبیر سرباز گمنام امام زمان (عج) توسط حضرت امام «ره» تعبیر زیبایی است که برای این قشر تلاشگر نامگذاری شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی به قدری قوی و مقتدر عمل می نمایند که به طور نمونه ریگی را در آسمان دستگیر می کنند.
خطیب جمعه ششتمد گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) نه مصاحبه می کنند ، نه حرف می زنند و فقط در راستای منافع ارزشها ، اسلام و ایران گام برمی دارند.
وی افزود: تلاش نیروهای وزارت اطلاعات شایسته قدردانی است و باید به سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت شهدای گمنام شما نامداران شما هستند.
امام جمعه ششتمد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رمضان عبدالله اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند جمهوری اسلامی و مردم ایران به پیروزی و ایستادگی شما افتخار می کند و امید داریم سلسله پیروزیهای مقاومت تا پیروزی نهایی ادامه یابد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.