اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 مهر 1393 / کد مطلب: 9572 / نظرات: 0


نشست هم اندیشی شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان سبزوار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی


نشست هم اندیشی شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان سبزوار و رمضانعلی سبحانی فر نماینده ی مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر ارتباطات مردمی این نماینده برگزار شد.
مسؤول انجمن اسلامی معلمان سبزوار ضمن بیان سوابق درخشان انجمن اسلامی معلمان ایران در این نشست، بر مشی اصلاح طلبانه ی توأم با اعتدال این تشکل تأکید کرد.
سید محمد ابتکار به بیان برخی از دغدغه های انجمن اسلامی معلمان پرداخت و ابراز امیدواری کرد مجلس شورای اسلامی آینده؛ با دولت فعلی همسو باشد که البته این امر نیاز به تدبیر و امید دارد.
وی ضمن تشکر از مهندس سبحانی فر به دلیل حمایت از دولت و تلاش در جهت توسعه و اعتلای شهرستان های سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد گفت: به جهت برخورداری از حمایت نحله های مختلف فکری جریان اصلاحات باید آن ها را شناسایی، جذب و پشتیبانی کنیم.
عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان سبزوار نیز گفت: برداشت من این است که بیش تر مردم خواهان آرامش روانی به دور از التهابات و تنگناهایی هستند تا بتوانند راحت تر زندگی کنند؛ بنابراین اگر قرار است فعالیت سیاسی صورت گیرد باید ثمره ی آن خود را در زندگی مردم نشان دهد.
مهران صولتی ضمن ارایه ی راهکارهای مختلف، خواهان تقویت ارتباط و توجه بیش تر به فرهنگیان، جوانان، هنرمندان و تشکل های غیر دولتی(NGO) شد.
به گزارش روابط عمومی انجمن اسلامی معلمان سبزوار؛ مجید دواچی، عباس کریمی، حمیدرضا اصغری و اسماعیل نصرآبادی به عنوان عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان سبزوار به بیان برخی از مطالبات و مشکلات موجود جامعه پرداختند و انتظارات خود را مطرح کردند.
نماینده ی مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز تشکر از این که حضار، بیش تر دغدغه های کلی و ملی را مطرح کردند، گفت: امیدوارم جلساتی از این دست تداوم داشته باشد چرا که با حل مسایل کلی و ملی؛ مسایل جزیی و منطقه ای نیز بهتر حل خواهند شد.
رمضانعلی سبحانی فر ضمن اشاره ای به مشکلاتی از قبیل هدفمندی یارانه ها، سوءمدیریت و تحریم ها افزود: دولت روحانی وارث شرایطی شد که اگر هر دولت دیگری بود به سختی می توانست تا کنون دوام بیاورد.
وی خاطر نشان کرد: مردم فهیم ما با حضور خود در پای صندوق های رأی ثابت کردند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
عضو کمیته ی تشخیص مصادیق مجرمانه گفت: افزایش حجم نقدیگی ناشی از سوء مدیریت؛ تورم افسار گسیخته ای در جامعه ایجاد کرده بود که دولت تدبیر و امید توانست اسب سرکش تورم را مهار کند.
مهندس سبحانی تصریح کرد: دولت روحانی با وجود کاهش درآمدها، منابع را به خوبی مدیریت می کند.
وی تأکید کرد: برای توفیق بیش تر در عرصه های ملی، منطقه ای و بین المللی باید اتحاد خود را حفظ کنیم./





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.