اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 30 مهر 1393 / کد مطلب: 9589 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


فعالیت با اخلاص در مراسمات سیدالشهداء افتخار بزرگی است


فعالیت با اخلاص در مراسمات سیدالشهداء افتخار بزرگی است
امام جمعه ششتمد گفت: برپائی عزاداری سیدالشهداء ارزش فراوانی دارد و فعالیت با اخلاص در این دستگاه افتخار بزرگی محسوب می شود
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در جمع خادمین عزاداری حضرت سیدالشهداء شهر ششتمد افزود: حضرت امام حسین(ع) قیامش برای خدا بود و همه سرمایه اش را برای دین گذاشت و برای خدا خالصانه سرمایه گذاری کرد.
وی افزود: خداوند هم پاداش و اجر کار خالصانه امام حسین(ع) را داده و حضرت سیدالشهداء و قیام کربلا جاودانه شده است.
امام جمعه ششتمد ادامه داد:روز به روز به عظمت واقعه کربلا افزوده می شود و این ثمره اخلاص نقش آفرینان این حماسه عظیم است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم گفت: اولیه اقامه کنندگان عزا برای حضرت سیدالشهداء امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س) بوده اند و شما خادمین عزاداری سیدالشهداء باید قدر این موهبت را بدانید که در چه راهی قدم برمی دارید.
وی افزود: قدر توفیق حضور خود را در لباس نوکری سیدالشهداء بدانیدو اخلاص داشته باشید و قدم هایتان برای خدا باشد.
امام جمعه ششتمد اظهار داشت: همه زحمات برای معرفت افزایی باشد و به میزان خروجی جلسات توجه داشته باشید که عزاداری به افزایش معرفت دینی عزاداران منتهی شده باشد.
وی ادامه داد: باید کاستی ها را کم کنیم و آسیب های احتمالی را بزدائیم ، حاشیه ها و زوائد را کم کنیم و به اصل متن بپردازیم.
امام جمعه ششتمد افزود: دست اندرکاران هیئت های مذهبی تلاش در جهت ساماندهی هزینه ها را در برنامه کاری خود قرار دهند و برای نذورات مردمی بسترسازی کنیم تا از نذورات بهینه تراستفاده شود چرا که هیئت داری فقط اطعام نیست و به برنامه های فرهنگی هم توجه خاصی داشته باشید.
در پایان این نشست برنامه های دهه محرم ششتمد همانند سنوات گذشته قرائت زیارت عاشورا در طول دهه محرم در مساجد امام حسین(ع) و امام رضا(ع) ، مراسم زنجیرزنی در حسینیه ابوالفضلی ، مراسم سینه زنی در مسجد امام حسین(ع) ، مراسم عزاداری خواهران درحسینیه سید الشهداء و اجرای تعزیه خوانی مورد تأکید قرار گرفت./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.