اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 آبان 1393 / کد مطلب: 9595 / نظرات: 0

فرماندار جوین


سرانه فضای ورزشی جوین تنها دو سانتیمترمربع است


سرانه فضای ورزشی جوین تنها دو سانتیمترمربع است  فرماندار جوین گفت: میانگین سرانه فضاهای سرپوشیده در بخش ورزش و جوانان این شهرستان دو سانتیمتر مربع است.
 
'ابراهیم جدیکار' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با درخواست برای توجه و همکاری مسوولان و افراد نیکوکار در زمینه ساخت فضاهای ورزشی افزود: امکانات و فضاهای ورزشی در جوین پاسخگوی نیاز مردم این خطه نیست.

وی گفت: تنها سالن ورزشی موجود در مرکز شهرستان جوین نیز فاقد امکانات و استاندارهای لازم نظیر وسایل بدنسازی و سکوی تماشاگران برای برگزاری مسابقات بوده و از لحاظ سامانه روشنایی نیز با مشکل مواجه است.

فرماندار جوین افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی با هزینه 420 میلیون ریال توانستیم کفپوش این سالن را تعویض کنیم.

وی با اشاره به فعالیت 700 نفر ورزشکار سازمان یافته و 15 هیات ورزشی فعال در جوین گفت: می بایست با فراهم کردن امکانات و فضاهای ورزشی مورد نیاز علاوه بر توسعه ورزش همگانی زمینه ورود جوانان را به میادین ملی و بین المللی فراهم کنیم.

جدیکار همچنین اظهارداشت: بر اساس تعریف کدپروژه یک مجموعه ورزشی از سال 84، سه هکتار زمین توسط مردم برای این مجموعه واگذار شده و با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار بخشی از پی ریزی این بما اجرا شد.

وی خواستار همکاری مسوولان برای تامین اعتبار و بهره برداری سریعتر این مجموعه ورزشی شد.

فرماندار جوین گفت: از محل اعتبارات ردیف 180 نیز شش میلیارد ریال برای ساخت فضاهای ورزشی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: دو میلیارد ریال از این اعتبار برای ساخت فضاهای ورزشی روباز روستایی، دو میلیارد ریال برای سالن ورزشی روستای 'حکم آباد' و دو میلیارد ریال نیز برای سالن ورزشی روستای 'انداده' اختصاص یافته است.

او گفت: قرار شده در دو پروژه سالن ورزشی روستاهای حکم آباد و انداده بر مبنای اعتبار دولتی، مردم نیز به صورت مشارکتی کمک کنند تا به سرانجام برسد.

'جوین' که پیشتر یکی از بخشهای تابعه شهرستان سبزوار بود اواخر سال 1387 به شهرستان ارتقاء یافت. این شهرستان با دو بخش 'مرکزی و عطاملک' دارای چهار دهستان و 51 روستا است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.