اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 آبان 1393 / کد مطلب: 9602 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار:اعتدال در عین صداقت از صفات بارز آیت الله مهدوی کنی بود



سبزوارپیام - امام جمعه سبزوار گفت: اعتدال در عین صداقت، صراحت لهجه و ثبات قدم در اعتقاد به ولایت فقیه از جمله صفات بارز مرحوم آیت الله مهدوی کنی بود.

به گزارش "سبزوارپیام" به نقل از ایرنا، حجت الاسلام 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های نماز جمعه سبزوار با تسلیت ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد، آیت الله مهدوی کنی افزود: ایشان به حق از علمایی بودند که در راه حق هیچگاه دچار نوسان نشدند.

وی ادامه داد: آزادگی، عدم دنیا طلبی، ثبات و ایستادگی در راه حق و تربیت نیروهای متعهد و متخصص از دیگر ویژگی های آیت الله مهدوی کنی بود.

امام جمعه سبزوار گفت: آیت الله مهدوی کنی شاگردانی را در دانشگاه امام صادق (ع) تربیت کرد که هم با حوزه آشنا بودند و هم با دانشگاه و نیز افرادی انقلابی و متدین بودند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: بایستی سعی کنیم از فیض و فرصت این ماه بیشتر بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به درس های روز عاشورا افزود: همانطور که حضرت امام حسین (ع) در مقابل یزید، دیکتاتور آن زمان، ایستاد ما هم باید در مقابل ظلم و جنایت های ابرقدرت ها بایستیم.

وی یکی از مهمترین راههای اصلاح جامعه را 'امر به معروف و نهی از منکر' عنوان کرد و گفت: این فریضه مکمل همه واجبات بوده و بر همه لازم است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.