اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 آبان 1393 / کد مطلب: 9608 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد: مطالعه از مهم ترین نیازهای بشر است


امام جمعه ششتمد: مطالعه از مهم ترین نیازهای بشر است سبزوار پیام ـ امام جمعه ششتمد گفت: مطالعه از مهم ترین نیازهای بشر است و می توان از کتاب به عنوان انبار علم و دانسته های بشر نام برد.
  حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: با انجام مطالعه با بهترین افراد گفتگو می کنیم و از تجربیات و علم آنها بهره می بریم.
وی ادامه داد: لازم است همانگونه که به فکر غذای جسم هستیم به فکر غذای روح و تغذیه آن باشیم.
خطیب جمعه ششتمد گفت: اولین آیه نازل شده بر پیامبر اسلام (ص) با امر به خواندن می باشدولی متأسفانه فرهنگ مطالعه در بین ما ضعیف است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم سپس به دیدار مقام معظم رهبری با نخست وزیر عراق و نخبگان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدارها نکات راهبردی و مهمی را بیان داشتند و از شهیدان چمران و شهریاری بعنوان دو نمونه و مصداق بارز هدایت الهی نخبگان یاد کردند.
سخنران جمعه ششتمد به رحلت آیت الله مهدوی کنی اشاره کرد و افزود: ایشان از همراهان امام «ره» و رهبری بودند و از جمله افرادی بودند که از ابتدای نهضت حضور مستمری همراه امام «ره» داشتند.
امام جمعه ششتمد با شاره به صدور حکم اعدام آیت الله شیخ نمر توسط حکومت عربستان گفت: این حکم ظالمانه و بدور از عدل و انصاف است و حکومت عربستان بایستی به عواقب ناخوشایند این تصمیم بیندیشد.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده اظهارداشت: شهید حسین فهمیده الگو و نماد مقاومت در برابر تجاوز دشمن است
استاد حوزه علمیه سبزوار در پایان خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ششتمد گفت: روزهای آغازین دهه محرم بعنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است هرچند که همه روزها روز امر به معروف و نهی از منکر است و این نامگذاری فقط صرفاً به خاطر یادآوری است.
امام جمعه ششتمد افزود: امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است ودر قیام امام حسین(ع) نکات فراوانی در باب امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.