اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آبان 1393 / کد مطلب: 9610 / نظرات: 0


کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار بهره برداری شد



سبزوارپیام - کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار روز شنبه طی مراسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش "سبزوارپیام" به نقل از ایرنا، شهردار سبزوار در این مراسم گفت: این کشتارگاه با مساحت 15 هزار متر مربع شامل سالن کشتار، اتاق شست و شوی گوشت، تجهیزات ریلی برای حمل گوشت و دستگاه پیش سردکن به مساحت 300 مترمربع می باشد.

محمد علی طالبی افزود: کشتارگاه مزبور که تاکنون سنتی بود با هزینه سه میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به نیمه صنعتی تبدیل و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: هم اکنون روزانه 100 راس دام سنگین و 300 راس دام سبک در این کشتارگاه کشتار می شود.

شهردار سبزوار همچنین شرایط سرمایه گذاری در این شهرستان را مطلوب توصیف کرد و گفت: هم اکنون طرح هایی از جمله امیریه، اتصال راه مقبره امامزاده شعیب به کمربندی، بلوار هشت بهشت، بازار بورس طلا در این شهر در حال اجرا است.

وی افزود: در سه سال آینده 20 تا 25 پروژه بزرگ و 60 پروژه متوسط کارگشایی در این شهر به ثمر می رسد و با بهره برداری از آنها بخش عمده ای از مشکل اشتغال کاهش می یابد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح مسکن مشارکتی نیز که آیین نامه آن در شورا تصویب می شود در بخش مسکن هم رونق مجدد به شهر برخواهد گشت.

رییس شورای اسلامی شهرستان سبزوار نیز در این مراسم گفت: بایستی از تمام ظرفیت های قانونی و قضایی استفاده شود تا کشتارگاه نیمه صنعتی به صنعتی تبدیل شود.

جلال تعصبی با بیان اینکه بهره برداری کشتارگاه نیمه صنعتی سبزوار تلاش تمام مجموعه مدیریت شهری بوده است، افزود: با بهره برداری از این طرح 400 میلیون ریال از هزینه های شهرداری کاهش یافته است./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.