اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آبان 1393 / کد مطلب: 9622 / نظرات: 0


فرماندار سابق داورزن دارفانی را وداع گفت


فرماندار سابق داورزن دارفانی را وداع گفت سایت داورزن نیوز نوشت : اسماعیل غفاری اولین فرماندار توانا و پرتلاش شهرستان داورزن شنبه شب بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

غفاری در ۲۲ بهمن نود ویک به عنوان اولین فرماندار داورزن معرفی شد و پس از مدت کمی دچار بیماری در ناحیه گلو گشته و تحت درمان شدید قرار گرفت.

وی با وجود بیماری سختی که داشت توانست انتخابات همزمان شوراهای شهر و ریاست جمهوری را که برای اولین بار مدیریت آن در حوزه داورزن مستقل شده بود به نحو احسن برگزار کند.

فرماندار سابق داورزن به عنوان یک مدیر برجسته و کارکشته ،هم و غم خود را برای توسعه شهرستان تازه تاسیس گذاشت.

وی که دوره های مدیریتی فراوانی نظیر فرمانداری ،بخشداری و شهرداری را در نقاط  دیگر گذرانده بود بدون اغراق می توان گفت بر امور آگاه بود و از وی به عنوان مدیری دلسوز و لایق یاد کرد.

مهندس اسماعیل غفاری با وجود اینکه تحت تاثیر بیماری حاد خود بود اما در مدت کمی که بر مسند فرمانداری داورزن تکیه داشت از تمام توان خود بهره برد و با وجود مشکلات فراوانی که این شهرستان در بدو تاسیس داشت در راستای توسعه داورزن بسیار تلاش کرد.

از خدمات ارزنده وی استقرار برخی ادارات در شهرستان بود که وی با پیگیری مجدانه خود توانست حدود ده اداره را به مدیریت ارتقا و مستقل کند.

با این وجود همچنان تلاش می کرد تا با ایجاد ۸۰ کارگروه اداری که تشکیل داده بود طی جلسات متعدد دیگر اداره ها را در شهرستان متمرکز کند تا باری را از دوش مردم این دیار بردارد.

وی در ۲۲ بهمن ۹۲ پست فرمانداری داورزن را به علت فشار بیماری ترک گفت و بازنشسته شد.

اسماعیل غفاری به عنوان یک فرد ارزشمند و مدیری دانا وتوانا ،بر اثر بیماری در اولین شب محرم و عزاداری سالار شهیدان دارفانی را وداع گفت و دوستداران خود را تنها و غمگین ساخت.

سایت "سبزوار پیام "  این مصیبت بزرگ را به خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می نماید.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.