اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 آبان 1390 / کد مطلب: 966 / نظرات: 0


سرمربی تیم نیروی زمینی:نباید تیم کشتی سبزوار را دست کم گرفت


سرمربی تیم کشتی نیروی زمینی با اشاره به آمادگی تیمش در آستانه رقابت رقابت تیمش با تیم کشتی ثامن‌الحجج (ع) گفت: کشتیگیران با انگیزه ما تهدیدی برای حریفان هستند.

ناصر ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آمادگی تیمش برای رقابت با تیم ثامن‌الحجج (ع) خبر داد و گفت: کشتی‌گیران ما از  آمادگی کامل برخوردار هستند و برای کسب پیروزی به دیدار تیم ثامن‌الحجج(ع) می‌روند.

سرمربی تیم کشتی نیروی زمینی در ارتباط با هدف حضور تیمش در رقابت‌های لیگ کشتی عنوان کرد: هدف اصلی ما برای حضور در لیگ حفظ آمادگی کشتی گیران جوان است تا بتوانند برای سال آینده به عضویت تیم ملی درآیند.

وی در ارتباط با وضعیت تیمش خاطرنشان کرد: 13 آبان ماه آخرین مرحله اردو خود را پیش از این رقابت‌ها پیش رو داریم و تیم نیروی زمینی از کشتی گیران جوان و با انگیزه‌ای بهره می‌برد که می‌توانند تهدیدی جدی برای حریفان خود بوده و شگفتی ساز شوند.

ملکی در ادامه از حضور کشتی‌گیران مطرح در تیمش خبر داد و تاکید کرد: به لطف خدا تیم ما از کشتی گیران مطرحی برخوردار است که از این میان می‌توان به می توان به  حسین خانی در وزن 66 کیلوگرم، رحیمی در وزن 84 کیلوگرم، دلیری در وزن 96 کیلوگرم و یاسر قربانی در وزن 120 کیلوگرم اشاره کرد.

سرمربی تیم کشتی نیروی زمینی اضافه کرد: دلیری در مسابقات قهرمانی کشور بدون از دست دادن هیچ امتیازی قهرمان شد و به راحتی می‌تواند در این رقابت‌ها مقابل حریفان خود به پیروزی برسد.

ملکی در پایان در ارتباط با تیم ثامن الحجج (ع) گفت: علی کاوه سرمربی تیم ثامن‌الحجج(ع) کشتی گیران خوبی را به این تیم برده است و نباید این تیم را دسته کم گرفت و ما نیز با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

این گزارش حاکی است، تیم کشتی آزاد نیروی زمینی ارتش در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد روز دوشنبه 16آبان در سبزوار به دیدار تیم ثامن الحجج (ع) می‌رود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.