اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 آبان 1393 / کد مطلب: 9668 / نظرات: 0

همزمان با دهه ایمنی راهها


تمرین آمادگی گروههای راهداری زمستانی در سبزوار اجرا شد


تمرین آمادگی گروههای راهداری زمستانی در سبزوار اجرا شد
سبزوار پیام - همزمان با 'دهه ایمنی راهها' تمرین آمادگی گروههای راهداری زمستانی روز چهارشنبه با حضور پلیس راه، نیروی انتظامی، پلیس راهور و ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، جمعیت هلال احمر، اورژانس در سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی اجرا شد.

 به منظور جلب افکار عمومی به موضوع ایمنی و تقویت همکاری مردم و دولت در زمینه ایمنی راهها، روزهای ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه 'دهه ایمنی راهها و مسوولیتهای ما' نامگذاری شده است.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار  هدف این مانور را آمادگی برای فصل زمستان اعلام و بیان کرد: در چارچوب گروههای برفروبی به محل راهدارخانه ها و گردنه های منظقه اعزام شدند.

'حسن عابدی پور' افزود: این استقرار تا 20 فروردین 94 با حضور نیروها در شش راهدارخانه شهرستانهای سبزوار و داورزن ادامه دارد.

وی ادامه داد: شش راهدارخانه شامل راهدارخانه مرکزی مستقر در محل اداره راه و شهرسازی سبزوار، البلاغ و شهرسوخته در جاده بردسکن، جاده زعفرانیه، گردنه بید و برغمد در جاده اسفراین، جاده سبزوار - نیشابور و سبزوار - داورزن در این منطقه فعالیت دارند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار اظهار داشت: 65 نیرو و 35 دستگاه خودرو سبک، نیمه سنگین و سنگین کار برفروبی در جادهای این منطقه انجام می دهند.

وی افزود: این نیروها هزار و 740 کیلومتر راههای ارتباطی منطقه غرب خراسان رضوی در حوزه شهرستانهای سبزوار و داورزن را پوشش می دهند./6




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.