اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 27 آبان 1393 / کد مطلب: 9689 / نظرات: 0


سه خبر از آموزش و پرورش سبزوار


با حضور مسؤولین آموزش و پرورش از حافظان قرآن بخش رودآب تجلیل شد
کارشناس مسؤول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار با بيان اين مطلب افزود: این همایش با حضور امام جمعه، بخشدار، شهردار، مدیران مجتمع روستایی، و مدیران مدارس روداب در محل بخشداری برگزار شد.
حسين رجبی ادامه داد: این جلسه جهت تجلیل از120دانش آموز حافظ قرآن کریم در مدارس بخش برگزارگردید.
وی ادامه داد: این دانش آموزان بین 1تا4جزءقرآن کریم را با ترجمه حفظ نموده اندکه در نوع خود بی نظیر است.
این مسؤول خاطر نشان کرد: به هر یک از دانش آموزان مبلغ پانصد هزار ریال وجه نقد تقدیم شده، که هدایای این عزیزان را شهردار محترم رودآب متقبل شده است. مسؤولین بخش روداب مبلغ یکصد میلیون ریال جهت ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه هزینه کرده اند.
....................

ستاد كنكور در آموزش و پرورش تشكيل شد
با حضور جمعي از مديران و معاونان آموزشي مدارس سبزوار، ستاد كنكور سال تحصيلي جديد تشكيل شد.
به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ پس از بحث و تبادل نظر در جلسه اي كه به همين منظور تشكيل شده بود، محمدرضا قلعه نوي به عنوان دبير اين ستاد معرفي شد.
بر پايه ي اين خبر؛ در اين جلسه مقرر گرديد آسيب شناسي و پي گيري نتايج كنكور با تشكيل ستادي توانمند بررسي و تحليل شود و همچنين پي گيري برنامه هاي افراد قبول شده در كنكور و تشكيل اين ستاد به صورت ماهيانه انجام شود.
به منظور تشويق دانش آموزان ساعي؛ عكس دانش آموزان ممتاز در يك كتابچه ي مخصوص چاپ شده و اطلاعات آن ها در اين كتابچه منعكس خواهد شد.
به منظور حفظ آمادگي دانش آموزان براي حضور در كنكور سراسري، بانك سؤال تشكيل خواهد شد و همايش هايي نيز در اين خصوص برگزار خواهد شد.

.............................

طرح تعالي مديريت در مدارس اجرايي مي شود
معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار گفت: طرح تعالي مديريت در مدارس اجرايي مي شود.
به گزارش روابط عمومي مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ دكتر مرتضي بينش در جلسه اي كه با حضور معاونت هاي آموزش متوسطه، پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني برگزار شد با بيان اين مطلب افزود: مديريت آموزش و پرورش با تمام توان در جهت اجرايي كردن خواسته هاي سازماني تلاش مي كند.
مرتضي بينش ادامه داد: مديران مدارس با برنامه ريزي عملياتي، استفاده از تمام توان نيروهاي خود و برنامه هاي آموزشي از جمله: كلاس كنكور، ايجاد قرائت خانه و بانك سؤال به سطح مطلوب نزديك شوند.
معاون آموزش متوسطه نيز در اين جلسه تشكيل قرائت خانه ها را نياز آموزش در مدارس دانست و ادامه داد: انتظار آموزش از مدارس بيش تر از نيازها و انتظارات مالي است.
سيد رضا خاتم پور رسيدن به نتيجه ي مطلوب را ارزيابي هاي مكرر از فعاليت هاي آموزشي دانست و گفت: مديران مدارس؛ خوب بودن را كافي ندانند بلكه رسيدن به سطح عالي را مد نظر خود قرار دهند.








منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.