اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 آذر 1393 / کد مطلب: 9700 / نظرات: 0

یک مسوول:


برگزاری نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای در سبزوار ضروری است


برگزاری نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای در سبزوار ضروری است  معاون برنامه ریزی فرمانداری سبزوار گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای در این شهرستان ضروری است.
 
به گزارش آموزش و پرورش سبزوار، 'حسن پارسی پور' در جلسه هم اندیشی برگزاری نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای سبزوار اظهار کرد: کمک رسانه ها برای بیان مشکلات و تنگناها، استعدادها و توان شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب رسانه های مکتوب و مجازی در سبزوار ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه باید همراه با نوآوری و خلاقیت باشد.

وی افزود: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی شهرستانهای سبزوار، جوین ، جغتای، داورزن و خوشاب و همگرایی، هم افزایی و همراهی تمام دست اندرکاران در برگزاری این نمایشگاه مورد نظر است.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این جلسه با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر گفت: شهرداری و شورای شهر در برگزاری این جشنواره نظر مساعد دارد.

'مهدی مقصودی' با اشاره به قدمت زیاد نشریات مکتوبات و اطلاع رسانی در سبزوار افزود: قدمت رسانه ای مکتوب در سبزوار به دوران مشروطیت برمی گردد.

وی سبزوار را یک قطب خبری بعد از مشهد مقدس عنوان کرد و گفت: باید از این ظرفیت بزرگ به نفع شهرستان استفاده شود.

وی اظهار کرد: فراخوان برای حضور در این نمایشگاه باید با استفاده از سازو کارهای قانونی انجام شود.

وی ادامه داد: رسانه های مکتوب و دیجیتال که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت داشته باشند می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر فرهنگی و هنری شهرداری سبزوار نیز برگزاری این نمایشگاه را همزمان با ایام دهه فجر مناسب دانست و گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه کلاسهای آموزش عکاسی خبری با حضور کارشناسان فن برگزار خواهد شد.

'محمد اختریان' مکان این نمایشگاه را کتابخانه ناوی عنوان کرد و افزود: برگزاری کلاسهای آموزش خبر برای روابط عمومی ادارات نیز از دیگر برنامه های این نمایشگاه خواهد بود.

کارشناس فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار هم گفت: کسانی که مجوزهای لازم برای فعالیت رسانه ای داشته باشند، می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

محمد حسن خسروجردی افزود: به همین منظور سایتی برای ثبت نام و تکمیل الکترونیکی اطلاعات صاحبان رسانه ها و سایتها اعلام خواهد شد.

مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز آموزش و پرورش را یک جامعه هدف ایده آل برای این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: اقدامات لازم برای حضور شایسته دانش آموزان در نمایشگاه انجام خواهد شد.

روح الله مهری افزود: نمایشگاه توانمندیهای رسانه ای سبزوار محیطی مناسب برای آشنایی و رشد دانش اموزان با رسانه و همکاری با آنان را فراهم می کند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.