اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 آذر 1393 / کد مطلب: 9702 / نظرات: 0


در همايش بسيج و بصيرت در سبزوار عنوان شد:انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت نظام اسلامی است


همایش بسیج و بصیرت به همت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و بسيج جامعه پزشكي در محل تالار كاشفي شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي سپاه سبزوار رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بسیج یک تفکر و یک تجربه مدیریتی است که اعتلای کشور را در پی دارد.
علیرضا مسلم در این مراسم اظهار داشت: امروز که بیش از سی سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد تجربیات گوناگونی را داشته ایم که از موفق ترین آنها تشکیل بسیج مستضعیفین اشاره نمود.
علیرضا مسلم با بیان اینکه بسیج امروز با سربلندی در اوج قدرت است، ادامه داد: انکار بسیج انکار بزرگترین ضرورت نظام اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان تنها با اتکا به روش مدیریتی این نهاد می توانند موفق شوند، اضافه کرد: بسیج یک تفکر و یک تجربه مدیریتی است که اعتلای کشور را در پی دارد.
این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: بسیج باید در تمام عرصه ها حضوری فعال داشته باشد تا همگان بدانند که تفکر امام راحل(ره) تفکری پویا بوده است.
مسلم با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ۱۹۰۰ بسیجی در کانون های جامعه پزشکی، کارکنان و دانشجویان مشغول فعالیت می باشند، بیان داشت: در این برهه از زمان که کشور به نقش الگوی بسیج احتیاج دارد، بايد کانون ها فعال تر شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: با برنامه ریزی مدون می توان در جهت جذب و پویایی بسیج، بهترین عملکرد را داشته باشیم.
گفتنی است در انتهای این مراسم به ۳۵ نفر از اعضای برگزیده بسیج دانشگاه علوم پزشکی هدایایی به رسم ادب تقدیم گردید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.