اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 آذر 1393 / کد مطلب: 9706 / نظرات: 0


فرماندار داورزن خواستار تسریع استقرار ادارات در این شهرستان شد


فرماندار داورزن خواستار تسریع استقرار ادارات در این شهرستان شد  فرماندار داورزن خواستار همکاری بیشتر مسوولان کشوری و استانی برای استقرار سریعتر ادارات در این شهرستان تازه تاسیس شد.
 
'رضا فلاحی'  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به علت مستقر نبودن برخی ادارات، مردم این شهرستان مجبورند برای انجام برخی کارهای اداری خود به شهرستان سبزوار مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان داورزن به عنوان شهرستان ورودی استان خراسان رضوی و پذیرای مسافران و زائران بارگاه ثامن الحجج (ع) است، از مسوولان خواست زمینه استقرار سریعتر ادارات در این شهرستان را فراهم کنند.

وی با اشاره به پیگیری ها و مکاتبات انجام شده در این زمینه اظهار کرد: استقرار سریعتر اداراتی نظیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، فرماندهی انتظامی، منابع طبیعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در این شهرستان ضروری است.

فلاحی با بیان اینکه 11 هزار متر زمین توسط مردم برای استقرار نیروی انتظامی این شهرستان واگذار شده است، افزود: قرار است دو هزار متر زمین دیگر نیز برای احداث پلیس راهور در این شهرستان واگذار شود.

وی با بیان اینکه 500 میلیون ریال از منابع داخلی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی هم برای تامین زیرساخت های فرماندهی انتظامی داورزن اختصاص یافته است، گفت: علاوه بر این مبلغ 500 میلیون ریال دیگر نیز شورای اسلامی داورزن از کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی به این امر اختصاص داده است.

فرماندار داورزن ابراز امیدواری کرد فرماندهی انتظامی این شهرستان تا ابتدای سال آینده استقرار یابد.

فلاحی افزود: با استقرار ادارات که پاسخگوی نیاز مردم هستند، از مهاجرت ها نیز جلوگیری می شود.

وی با اشاره به تردد سالانه میلیون ها مسافر و زائر از مسیر شهرستان داورزن اظهار کرد: باید زمینه توقف مسافران و زائران را در این منطقه مهیا کنیم که بهره گیری از 65 اثر تاریخی و گردشگری  این شهرستان گام موثری در این زمینه خواهد بود.

به گفته وی تاکنون ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، آبفای روستایی و شهری، بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی و پست در شهرستان داورزن مستقر شده اند.

داورزن از بخش های پیشین سبزوار می باشد که در اردیبهشت سال 1391 به شهرستان ارتقا یافت و در 22 بهمن ماه همان سال فرمانداری این شهرستان افتتاح شد.

مرکز شهرستان داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.