اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1394 / کد مطلب: 9748 / نظرات: 0

معاون استاندارخراسان رضوی:


خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای در کشور و جهان دارد


خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای در کشور و جهان دارد سبزوار پیام - معاون استاندار خراسان رضوی گفت : سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای در کشور و جهان دارد.

به گزارش"سبزوار پیام" احمد برادران روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی در سبزوار افزود: ایرنا بعنوان رسانه مادر نقش بسیار مهم و تاثیر کننده ای در جامعه دارد.

نماینده عالی دولت در سبزوار با اشاره به نقش رسانه های گروهی بویژه خبرگزاری ها گفت : رسانه باید در بین مردم و جامعه امید و نشاط ایجاد کنند.

وی به موقعیت فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی این شهرستان اشاره و افزود: سبزوار در زمینه های مختلف پتانسیل و قابلیت های فراوانی دارد.

وی از سبزوار به عنوان یک شهر دانشگاهی نام برد و افزود: هم اکنون 35 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاههای این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

فرماندار ویژه سبزوار همچنین با بیان اینکه حدود 900 اثر تاریخی و باستانی شناسایی شده در این شهرستان وجود دارد، گفت : تپه دامغانی ، مناره خسرو جرد ، مصلای کهن ، مساجد جامع و پامنار و... بخشی از آثار تاریخی این شهرستان است .

وی به محصولات تولیدی و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: زیره و سالامبور بخشی از محصولات صادراتی این شهرستان است.

برادران از حاج ملاهادی سبزواری ،دکتر علی شریعتی ،استاد محمد تقی و ... به عنوان مشاهیر این شهرستان نام برد و گفت :این خطه به عنوان مهد علم ،فرهنگ و ادب مطرح است .

رئیس مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار به تشریح فعالیت ایرنا اشاره کرد و گفت: ایرنا بدنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه است.

علی حیدری افزود: اخباری که برروی خروجی ایرنا قرار می گیرد در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.