اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1394 / کد مطلب: 9753 / نظرات: 0

فرماندارخوشاب:


ناحیه صنعتی خوشاب آماده سرمایه گذاری است


ناحیه صنعتی خوشاب آماده سرمایه گذاری است سبزوارپیام - فرماندار خوشاب با دعوت از سرمایه گذاران گفت: ناحیه صنعتی این شهرستان برای سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده است.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی افزود : این ناحیه صنعتی با حدود 90 هکتار مساحت در ورودی شهر سلطان آباد مرکز این شهرستان قرار دارد و تاکنون بیش از 10 میلیارد ریال برای ایجاد آن هزینه شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون آب و برق ناحیه صنعتی خوشاب تامین شده و امیدواریم امسال کار گاز رسانی به این ناحیه هم تکمیل شود.

فرماندار خوشاب با قدردانی از حمایت دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بخش صنعت و اشتغالزایی گفت: امسال دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل ناحیه صنعتی این شهرستان تخصیص یافته است.

ابراهیمی کردیانی افزود: یک واحد صنعتی فرآوری پسته تا مهر ماه امسال در ناحیه صنعتی خوشاب راه اندازی می شود و ساخت یک واحد تولید مواد سلولزی نیز از سال گذشته در این مکان آغاز شده است.

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران در خوشاب ادامه داد: زمینه و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرستان مهیا شده و رویکرد تمام مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان حمایت از سرمایه گذاران است.

وی اظهار کرد: با توجه به محروم و تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب دولت نیز مشوق هایی برای سرمایه گذاری در آن در نظر گرفته است.

فرماندار خوشاب برخورداری از محور ترانزیتی، ایستگاه راه آهن، قابلیت مطلوب کشاورزی، محصولات ارگانیک، اماکن گردشگری و تفرجگاه ها و معادن غنی را از جمله قابلیت های این شهرستان برشمرد.

ابراهیمی کردیانی گفت: ظرفیت های فراوان در این شهرستان وجود دارد که با توجه ویژه و سرمایه گذاری در آنها می توانیم شاهد رشد و بالندگی روز افزون تمام حوزه های شهرستان باشیم.

شهرستان خوشاب پیشتر یکی از بخشهای شهرستان سبزوار بود که مهر ماه سال 1389 به شهرستان ارتقا یافت. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.