اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 فروردين 1394 / کد مطلب: 9755 / نظرات: 0


آسفالت راه‌های روستایی داورزن امسال به پایان می‌رسد



سبزوار پیام ـ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: آسفالت راه‌های روستایی داورزن در سال 94 به پایان می‌رسد.

اخوان عبداللهیان با بیان اینکه بیش از 89 درصد جمعیت شهرستان داورزن از نعمت راه روستایی آسفالته برخوردارند، اظهار کرد: در حال حاضر 32 کیلومتر از راه‌های روستایی روستاهای بالای 50 خانوار در منطقه از نعمت راه آسفالته برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته 20 کیلومتر راه روستایی در منطقه آسفالت شده است، تصریح کرد: با آسفالت 23 کیلومتر راه از میزان 32 کیلومتر باقی مانده بیش از 93 درصد جمعیت منطقه تا نیمه نخست سال 94 از نعمت راه آسفالته برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه تلاش ما این است که امسال میزان بهره‌مندی از راه‌های روستایی را به 100 درصد برسانیم، گفت: یکی از محورهای مواصلاتی که در سفر استاندار خراسان رضوی نیز به آن اشاره شد محور روستایی راه چوبین بود که می‌تواند دو روستا را به یکدیگر متصل کند.

وی با بیان اینکه طول این محور روستایی بیش از 18 کیلومتر است، گفت: برای اجرای این پروژه به اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون تومان نیازمند هستیم که باید در ردیف پروژه‌ها و اعتبارات به صورت جداگانه تعریف شود.

عبداللهیان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه باید طوری عمل شود که به پروژه‌های دیگر خسارتی وارد نشود، گفت: انتظار ما از نمایندگان اختصاص اعتبارات از ماده 180 و تامین قیر رایگان برای اجرای این پروژه است و ما نیز با توجه به ضرورت‌هایی که داریم این پروژه را در برنامه‌های اجرایی سال 95 قرار می‌دهیم تا بتوانیم با تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه را اجرایی کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اشاره به تقاطع همسطح مزینان به داورزن و کنارگذر این منطقه نیز ادامه داد: بر اساس مصوبات شورای همتای استان در حال حاضر کنارگذر و تقاطع در یک پروژه مطرح و اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر فاز نخست پروژه اجرا و مطالعات آن صورت گرفته است، عنوان کرد: برای اجرای این پروژه نیازمند اعتبارات خاصی هستیم که امیدواریم با تامین آن بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به مسئله ساخت کتابخانه مرکزی در شهر داورزن نیز گفت: برای ساخت این مجموعه اعتباری بالغ بر 350 میلیون تومان نیاز است و در حال حاضر پروژه در مرحله مناقصه قرار دارد که پس برگزاری مناقصه ما نیز همه توان را برای ساخت این مجموعه به کار می‌بریم.
منبع: فارس




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.