اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 4 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9765 / نظرات: 0

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار


بازی سخت و جذابی را مقابل تیم همنام مشهدی خود پیش رو داریم


 مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : بازی سخت و جذابی را مقابل تیم همنام مشهدی خود پیش رو داریم .
 
حمید شجاع روز پنجشنبه در آستانه دیدار با تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد افزود : با پیروزی در این دیدار از عنوان قهرمانی خود دفاع می کنیم .

وی با بیان اینکه با هدف کسب قهرمانی همچون دو سال گذشته به دیدار حریفان می رویم ،افزود : هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و همه بازی ها برای ما حکم فینال دارد .

وی در خصوص تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد گفت : این تیم با کسب عنوان نایب قهرمانی برای دوسال پیاپی در حال حاضر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و از بازیکنان قدرتمند وکادر فنی خوبی بهره می برد .

مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار در خصوص آمادگی تیمش گفت : آمادگی بازیکنان در سطح بسیار خوبی است و هیچ کدام از بازیکنان محروم و یا مصدوم نیستند .

شجاع همچنین در خصوص اضافه شدن گنادی ولادیمیرکالیپو به کادر فنی ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : این مربی با دانش فنی بالا دارای سابقه درخشان مربیگری و بازیکنی در لیگ معتبر آلمان (بوندس لیگا) می باشند .

وی ادامه داد : گنادی ولادیمیرکالیپو به مدت 10 روز است که به عنوان سرمربی در تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار فعالیت می کند .

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در حال حاضر با دو بازی کمتر از تیم رده دوم جدول دارای 21 امتیاز است و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد.

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشور جمعه چهارم اردیبهشت ماه از ساعت 17 میزبان تیم همنام مشهدی خود در سالن سربداران است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.