اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9775 / نظرات: 0


تاکید فرماندار داورزن بر لزوم شتاب در تکمیل مرکز درمان بستر


سبزوارپیام - فرماندار داورزن با تاکید بر لزوم شتاب در تکمیل پروژه مرکز درمان بستر این شهرستان گفت: عملیات اجرایی این پروژه که مدتی به دلیل کمبود اعتبار متوقف مانده بود دوباره از سر گرفته شد.

به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، رضا فلاحی افزود: امسال حدود چهار میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 برای از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافت.

وی گفت: تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی 10 تختخوابی یکی از نیازهای اصلی و اساسی مردم شهرستان داورزن است.

فرماندار داورزن از توجه دولت و استاندار خراسان رضوی به تحقق خواسته های مردم داورزن تقدیر و بیان کرد: با تاکید استانداری و همت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اخیرا از سرگیری عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و امیدوارم با همکاری دستگاههای ذیربط امسال تکمیل شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه داورزن در حاشیه جاده اصلی تهران - مشهد قرار دارد افزود: سالانه میلیونها مسافر و زائر از مسیر این شهرستان عبور می کنند لذا راه اندازی این مرکز درمانی در غرب استان خراسان رضوی بسیار ضروری است.

فلاحی گفت: با توجه به حادثه خیزی جاده سبزوار - شاهرود راه اندازی این مرکز درمانی برای مداوای سریع مصدومان جاده ای نیز حائز اهمیت است.

وی میزان کنونی پیشرفت پروژه درمان بستر داورزن را 65 درصد اعلام و بیان کرد: این پروژه با حدود هزار مترمربع مساحت در حال ساخت است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.