اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 8 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9780 / نظرات: 0

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار:


طرح هادی روستایی در سه شهرستان غرب خراسان رضوی عقبتر از میانگین استانی است


طرح هادی روستایی در سه شهرستان غرب خراسان رضوی عقبتر از میانگین استانی است سبزوارپیام - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت : درصد برخورداری اجرای طرحهای هادی روستایی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی عقبتر از میانگین استانی است.

به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، سیدمجید نجاتی میانگین برخورداری طرحهای هادی روستایی را در خراسان رضوی 30 درصد اعلام و بیان کرد: میانگین کنونی برخورداری طرحهای هادی روستایی در سبزوار، خوشاب و داورزن 25.8 درصد است.

وی افزود: برای 48 روستا از 233 روستای بالای 20 خانوار جمعیت در این شهرستانها تاکنون طرح هادی اجرا شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار با توجه به عقب ماندگی این شهرستانها در اجرای طرحهای هادی خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر شد و گفت: اخیرا در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 12 طرح هادی روستایی در شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن در حال اجرا است افزود: پارسال برای اجرای طرحهای هادی این روستاها 22 میلیارد و 970 میلیون ریال تخصیص یافت.

نجاتی اظهار داشت: اجرای هشت طرح هادی روستایی در این سه شهرستان تا پایان تیر ماه امسال به پایان می رسد و برای 222 روستا نیز مطالعات طرح هادی انجام شده و یا در دست مطالعه است.

وی درصد برخورداری تهیه طرحهای هادی روستایی را در این شهرستانها 95.3 درصد اعلام و بیان کرد: سبزوار، خوشاب و داورزن از این نظر بالاتر از میانگین استانی هستند.

شهرستانهای سبزوار، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی در مجموع 379 هزار نفر جمعیت دارند. 128 هزار نفر از جمعیت این شهرستانها سکان 332 روستا هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.