اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9799 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:


پیشرفت کشور در سایه همدلی و همزبانی محقق می شود.


پیشرفت کشور در سایه همدلی و همزبانی محقق می شود  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت کشور در سایه همدلی و همزبانی محقق می شود.
رمضانعلی سبحانی فر روز سه شنبه در همایش شوراهای اسلامی سبزوار افزود: در مجلس شورای اسلامی مصوبات خوبی برای توانمند سازی شوراهای اسلامی و ارائه تسهیلات به کارگاهها، کارخانجات و بخش کشاورزی برای رونق اقتصاد کشور داشته ایم.

وی همچنین بر اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید و اظهار کرد: با واگذاری بیشتر امور اقتصادی به مردم و توانمند سازی شوراهای اسلامی این اصل محقق می شود.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری و حاکمیت دینی هستند افزود: شوراها باید نقش و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند تا رضایت مردم حاصل شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت یازدهم به روستاها و مناطق محروم توجه دارد و امسال تسهیلات خوبی برای بخش کشاورزی تخصیص یافته است.

وی افزود: اخیرا نیز شاهد تحولات چشمگیر در حوزه های کشاورزی، گاز رسانی، راه، آب رسانی، سلامت و اشتغال شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بوده ایم.ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.