اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1394 / کد مطلب: 9801 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی:


امنیت و اقتدار کشور به برکت خون شهدا و پرچمداری ولایت فقیه است


امنیت و اقتدار کشور به برکت خون شهدا و پرچمداری ولایت فقیه است عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ثبات، امنیت و اقتدار در جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و پرچمداری ولایت فقیه است.
محمد رضا محسنی ثانی روز سه شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی سبزوار افزود: جمهوری اسلامی در حالی که در برخی کشورهای همسایه آشوب و جنگ، جنایت و نسل کشی رخ می دهد و استکبار جنایات خود را در منطقه انجام می دهد از امنیت و ثبات بسیار خوبی بهره مند است.

رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار کرد: درخشش و اقتدار تیم مذاکره کننده هسته ای کشور و صدای بلند حق طلبانه آنها در برابر ابرقدرتهای نظامی، هسته ای و اقتصادی بیانگر عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت : صلابت، عظمت و عزت ملت ایران به برکت وحدت، همدلی و همزبانی است.

وی افزود : رهبر معظم انقلاب با توجه به آشوبهای منطقه و تحریم داخلی امسال را به سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند تا ملت ما همچون گذشته در حمایت از آرمانهای انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

محسنی ثانی همچنین با گرامیداشت هفته شوراهای اسلامی گفت: باید از تمامی نبوغ و اندیشه و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی استان ، شهرها و روستاها بهره بیریم.

وی با اشاره به نظام مردم سالاری دینی و بهره گیری از افکار و نظرات مردم افزود: باید حاصل خرد جمعی و آرای شوراهای اسلامی همه مناطق کشور پردازش شود تا در قالب طرح و لایحه برای قانونگذاری به مجلس ارسال گردد.
ایرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.